Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:40:28 GMT

زمان مصاحبه دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۳۷۱۱

زمان مصاحبه دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای زمان مصاحبه داوطلبان متقاضی ورود به دوره دکتری پیوسته بیوتکنولوژی سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

بنا بر این اطلاعیه، زمان مصاحبه داوطلبان متقاضی ورود به دوره دکتری پیوسته بیوتکنولوژی سال ۱۴۰۰، دوشنبه هشتم شهریورماه سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زمان نام‌نویسی و نوبت‌دهی از ساعت ۹ صبح امکان‌پذیر است.

متقاضیان می‌توانند به سامانه Vroom.ut.ac.ir/sci4 مراجعه کنند.

کد خبر 5287441 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران مصاحبه دکتری اطلاعیه دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش انتخاب رشته دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران ویروس کرونا دوره دکتری پذیرش بدون آزمون ثبت نام دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای جذب هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران