Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهلت ارسال مقالات برای شرکت در «اولین همایش بین المللی مطالعات میان رشته‌ای قرآن و ششمین همایش ملی اعجاز قرآن» مهر 1400 است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای قاسم درزی مهلت ارسال مقالات برای شرکت در «اولین همایش بین‌المللی مطالعات میان رشته‌ای قرآن و ششمین همایش ملی اعجاز قرآن» را مهر1400 اعلام کرد و گفت: این همایش که توسط پژوهشکده اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی، انجمن اعجاز قرآن ایران، دانشگاه ادیان و مذاهب، و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، قرار است که اسفندماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر این همایش به تشریح محور‌های فراخوان این همایش پرداخت و اظهار داشت: دو محور اصلی نظری و کاربردی برای این همایش در نظر گرفته شده است. در محور مباحث نظر موضوعاتی، چون روش شناسی مطالعات میان رشته‌ای قرآن (سیستم‌های قرآن، قرآن کاوی رایانشی)، مطالعات میان رشته‌ای، چون امکان، ضرورت، دست آوردها، آسیب شناسی مطالعات میان رشته‌ای قرآن، سیر تطور اندیشه اعجاز قرآن، نظریات پیرامون اعجاز قرآن و نقد و بررسی آنها، و تعمیق و توسعه روش‌های تحقیق در مطالعات قرآنی و مطالعات میان رشته‌ای، و … برای این همایش در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه افزود: در محور کاربردی نیز دو محور فرعی مورد توجه بوده است «پژوهش‌های موردی در مطالعات میان رشته‌ای و اعجاز قرآن» و «کاربردی سازی مطالعات قرآنی». محور فرعی دوم که محور ویژه‌ای همایش نیز محسوب می‌شود در بردارنده سه موضوع مهم «نقش قرآن در حل مسائل روز»، «نقش قرآن در دست‌یابی به سبک زندگی موفق» و «ابزار‌های دانش مدرن و مطالعات قرآنی» خواهد بود.
این همایش با مشارکت مراکز متعدد داخلی و خارج از کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت همایش به آدرس http://iciqs.sbu.ac.ir از جزئیات همایش و نحوه ارسال مقالات آگاهی یابند. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال به ایمیل ICIQS@sbu.ac.ir و یا شماره تماس 22431872 ارتباط بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همایش قرآن مطالعات میان رشته ای قرآن اعجاز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای

دیگر خبرها

  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی