Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رسول حاجی‌زاده هنرمند اردبیلی در پی موفقیت‌های اخیر خود از جشنواره‌های بین‌المللی کشورهای ترکیه، کوزوو و کلمبیا این بار در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور رومانی خوش درخشید و موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

بیش از ۶۰۰ هنرمند برتر از ۷۰ کشور جهان در مجموع هزار و ۹۶۹ اثر به  دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور رومانی ارسال کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از داوری آثار ارسالی اثر رسول حاجی‌زاده هنرمند اردبیلی موفق به کسب دیپلم افتخار شد و این هنرمند با دریافت این جایزه برای نود و چهارمین بار پرچم ایران را در بین کشورهای مختلف دنیا به اهتزاز درآورد.

کاریکاتور ارسالی رسول حاجی‌زاده همچنین در نمایشگاه‌هایی که در جریان برپایی این جشنواره‌ در کشور رومانی برگزار می‌شود به نمایش در خواهد آمد.

حاجی‌زاده هنرمند حوزه هنری متولد سال ۱۳۵۸ در اردبیل است که در کارنامه افتخاراتش کسب عناوین زیادی از جمله کسب عنوان ستاره برتر هنری ایران به خاطر کسب عناوین مختلف بین‌المللی، هنرمند برگزیده سال پیامبر اکرم (ص) در سال ۱۳۸۵، جزو یکصد کاریکاتوریست ۱۰۰ سال اخیر، دانشجوی نمونه کشوری، مدیر نمونه روابط عمومی‌ها، دبیر برتر مسابقات قرآنی سازمان، دیپلم افتخار چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کشور، تهیه کننده، طراحی کاراکتر انیمیشن، تصویرسازی کتاب، دبیری و داوری جشنواره‌های مختلف دیده می‌شود.

وی موفق به دریافت بیش از ۹۰ جایزه ملی و بین‌المللی از جشنواره‌های اندونزی، ایتالیا، لهستان، چین، سوریه، اوکراین، کرواسی، و ده‌ها کشور دیگر شده و در ماه‌های اخیر نیز توانسته دیپلم افتخار چهار مسابقه بین‌المللی طنز و گرافیک کشورهای چین، کنیا، کلمبیا و اتریش را  از آن خود کند.

برچسب‌ها کارتونیست حوزه هنری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارتونیست حوزه هنری اردبیل کارتونیست حوزه هنری اردبیل دیپلم افتخار بین المللی حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما