Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الهی ظهر دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دولت با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر بخش‌های مختلف، گفت: سال سخت کرونایی را از هفته دولتی قبلی تاکنون سپری کرده‌ایم.

وی به کمبود اعتبارات و بودجه اشاره و با بیان اینکه تلاش شد تا با پیگیری امور طرح‌ها و پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم، افزود: طی دو ماه گذشته پروژه‌های بزرگی همانند زورخانه امام علی (ع) و کتابخانه مرکزی رشت تکمیل و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به اینکه از هفته دولت گذشته تاکنون اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد و در حال اجرا است، اضافه کرد: ۲۸۲ پروژه با هزینه بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان هفته دولت امسال در شهرستان رشت به بهره برداری می‌رسید.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۷۲ طرح و پروژه با هزینه ۳۲۱ میلیارد تومان توسط دستگاه‌های دولتی اجرایی شده است، ادامه داد: ۱۰ پروژه نیز با سرمایه گذاری ۴۹ میلیارد تومانی بخش خصوصی اجرایی و در هفته دولت بهره برداری می‌شود.

فتح اللهی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه سلامت ۱۰۵ میلیارد تومان طرح و پروژه اجرایی شده است، افزود: در حوزه برق شهری و روستایی ۱۳۹ پروژه با ۳۲ میلیارد و عمران شهری و روستایی، آب شرب شهری و روستایی نیز حدود ۶۰ میلیارد تومان طرح اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ۵۲ مسکن مددجویی با هزینه چهار میلیارد تومان نیز در رشت اجرایی و افتتاح خواهد شد، ادامه داد: در حوزه کشاورزی پنج طرح با سرمایه گذاری هشت میلیارد تومانی بهره برداری می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۰۹ نفر به صورت دائم و ۶۰۸ نفر به صورت موقت اشتغال زایی انجام شده است، گفت: خدمت به مردم افتخاری برای کارگزاران نظام است.

کد خبر 5287542

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فتح اللهی هفته دولت رشت پروژه های شهری ویروس کرونا محرم 1400 عاشورا آمار کرونا ماه محرم واکسن کرونا عکس استانها مراسم عزاداری شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه محدودیت های کرونایی بهره برداری میلیارد تومان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران