Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «بن والاس»، وزیر دفاع انگلیس در سخنانی با ابراز نگرانی از نبود وقت برای تخلیه اتباع انگلیسی و افغان‌های آسیب پذیر از کابل گفت: ما هفته‌ها نه بلکه ساعاتی برای تخلیه از کابل فرصت داریم و لندن برای تخلیه کامل افرادمان تاخیر داشته است. باید از نیرو‌های زمینی برای تخلیه افراد از فرودگاه کابل استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع انگلیس افزود: بعد از خروج نیرو‌های آمریکایی فکر نمی‌کنم طبق پیش‌بینی‌های قبلی نیرو‌های انگلیس تا ۳۱ اوت در افغانستان بمانند.

او اضافه کرد: باید اطمینان حاصل کنیم از هر دقیقه برای تخلیه کابل استفاده می‌شود اگر برنامه تخلیه یک یا دو روز بیشتر طول می‌کشید می‌توانستیم افرادی را که در فرودگاه کابل هستند تخلیه کنیم.

صحبت‌های بن والاس درحالی مطرح شد که پیشتر منابع آگاه اعلام کردند که انتظار می‌رود بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بخواهد فرآیند خروج از افغانستان را به تاخیر بیندازد تا همچنان پرواز‌ها ادامه داشته باشند.

افزون بر این منابع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کرده اند: انگلیس در پی آن است که در جلسه گروه هفت که فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد، به سران کشور‌های صنعتی فشار بیاورد تا تحریم‌های جدیدی علیه طالبان وضع کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات افغانستان نظامیان انگلیس گروه طالبان برای تخلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد