Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در موافقت با برنامه‌های وی، گفت: امروز همه تشکل‌های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور و تمام خطه‌های دارای کشاورزی مانند گیلان، مازندران، گلستان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از انتخاب هوشمندانه دکتر ساداتی نژاد بسیار خرسند و راضی هستند، چرا که ایشان دارای تخصص و تعهد هستند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای ساداتی نژاد با اهتمام جدی برای راه اندازی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خدمت بزرگی را در سال حمایت از تولید به کشور انجام داد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تا ساعت ۱۰ شب در کمیسیون کشاورزی مجلس در حال تلاش در جهت حل مشکلات موجود است، افزود: برگشت قانوع انتزاع یکی دیگر از تلاش‌های آقای ساداتی نژاد است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ جلسات مکرری را با حضور مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو داشتیم که ثمره آن پیش بینی ۲۷ هزار میلیارد تسهیلات برای بحث تولید و اشتغال، ۴ هزار میلیارد برای بیمه کشاورزی، ۲۰ هزار میلیارد بودجه محرومیت زدایی برای روستا‌ها با راهنمایی آقای ساداتی نژاد بود.

نوروزی با بیان اینکه آقای ساداتی نژاد در تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و متخصصان است، گفت: یکی از نگرانی‌های اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از دست دادن ایشان است، چرا که وزیر پیشنهادی در سال گذشته جلسات متعددی را با وزرای جهاد کشاورزی و صمت برای موضوعاتی مانند کمبود تخم مرغ، مرغ، سم، کود، نهاده‌ها و... انجام داد. همچنین وی دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و... را دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صحن علنی مجلس یازدهم رای اعتماد جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن