Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@08:40:26 GMT

کشف قاچاق گازوئيل در مرزهای آبی استان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۴۱۴۶

کشف قاچاق گازوئيل در مرزهای آبی استان هرمزگان

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف 200 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.


سردار "حسين دهکي" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب پس از کسب خبري مبني بر فعاليت قاچاقچيان سوخت در حوزه استحفاظي، بلافاصله براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي افزود: مرزبانان حين گشت زني و بررسي منطقه، شناورهاي قاچاقچيان را مشاهده و برای بررسي بيشتر فرمان ايست صادر کردند.


سردار دهکی تصريح کرد: قاچاقچيان که با مشاهده مرزبانان غافلگير شده بودند، بدون توجه به هشدارهاي مرزبانان اقدام به بريدن طناب مشک‌های متصل به شناورها کردند و از محل متواري شدند.


وی بیان داشت: مرزبانان پس از بررسي محل چهار عدد محفظه پلاستیکي حاوي 200 هزار ليتر گازوئيل قاچاق به ارزش 600 ميليون ريال کشف کردند.


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: قاچاقچيان و سودجویان بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتي کوچکترين تحرک در نوار مرزي و آبی را زير نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجويانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاچاق سوخت هرمزگان مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر