Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:43:15 GMT

برخورداری: مثل همیشه آماده کمک به تیم ملی هستم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۴۱۷۹

برخورداری: مثل همیشه آماده کمک به تیم ملی هستم

دروازه بان ایرانی تیم العربی قطر شرایط ایده آلی را در لیگ این کشور پشت سر می گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید برخورداری لژیونر هندبال ایران که پس از چند سال بازی در لالیگا و درخشیدن در تیم‌های مختلف مورد توجه باشگاه العربی قطر قرار گرفت و به این تیم پیوست، حالا به یکی از بهترین‌های لیگ ستارگان این کشور تبدیل شده و در مدت چندماهه حضورش در این تیم موفق به کسب چند عنوان تیمی و فردی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سعید برخورداری در خصوص علت تصمیم خود برای ترک لالیگا و حضور در قطر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: طی سه سالی که در لالیگا بازی کردم توانستم عملکرد خوبی داشته باشم اما با توجه به تجربه فردی و هدفی که برای آینده ورزشی‌ام داشتم تصمیم گرفتم در تیمی بازی کنم که مدعی عناوین قهرمانی مختلف است. فصل قبل چند پیشنهاد از تیم های قطری و اروپایی داشتم اما وقتی پیشنهاد باشگاه العربی دستم رسید با توجه به اینکه قهرمان آسیا و قهرمان لیگ قطر بودند، دوست داشتم حضور در این تیم را تجربه کنم.


او ادامه داد: تیم العربی در رقابت های فصل گذشته هندبال قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی قهرمان شده، قهرمان لیگ ستارگان قطر شده و در آخرین دوره باشگاه‌های آسیا که به میزبانی عربستان برگزار شد خودم نیز حضور داشتم موفق به کسب مقام سوم شدیم. ضمن اینکه در مسابقات داخلی کشور قطر نیز موفق شدیم هم جام حذفی این کشور موسوم به امیرکاپ و هم جام قطرکاپ را قهرمان شویم. در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم و در مدت کوتاهی که اینجا بودم توانستم چند مدال را به دست بیاورم.


برخورداری در خصوص شرایط رقابتی‌اش در العربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیگر دروازه بان تیم العربی دنیل ساریچ دروازه بان تیم ملی قطر است، اوایل حضورم در این تیم کارم خیلی سخت بود اما رفته رفته توانستم جایگاه خوبی در تیم به دست بیاورم و حتی در مسابقات باشگاه‌های آسیا که سوم شدیم نیز توانستم عنوان بهترین دروازه بان مسابقات را کسب کنم و در همان تورنمنت در دو بازی بهترین بازیکن زمین شوم و در رنکینگ بهترین گلرهای هندبال آسیا نیز موفق شدم در صدر قرار بگیرم. همه اینها برای فصل قبل است و قطعا در فصل جدید همه چیز متفاوت خواهد بود. باید تلاشم را بیشتر کنم که انشالله بتوانم جایگاه خودم را حفظ کنم.


گلر ایرانی تیم العربی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات پیش فصل را سپری می‌کنیم و سه هفته دیگر لیگ ستارگان قطر آغاز می‌شود. مربی تیم ما رافائل گیخوسا است که از یک مربی اسپانیایی و از چهره‌های شناخته شده مربیگری آسیا و جهان است و یکی از دلایلی که حاضر شدم لالیگا را ترک کنم باور این مربی به من بود چرا که برای این انتقال مستقیما خود ایشان با من صحبت کردند.


 برخوراری در مورد شرایط هندبال ایران گفت: یکی از اتفاقات مثبت برای هندبال کشور پخش زنده مسابقات از تلویزیون است. این موضوع نه تنها باعث بیشتر شناخته شدن این رشته ورزشی برای عموم می‌شود، بلکه انگیزه بازیکنان را نیز چند برابر می‌کند. قطعا این اتفاق زمینه ساز پیشرفت هندبال ایران است و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

 


وی درباره انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی افزود: انتخاب سرمربی اسپانیایی برای تیم ملی نیز می‌تواند نشانه بسیار خوبی برای موفقیت باشد. امیدوارم تمام جامعه هندبال کشور دست به دست هم دهند تا هندبال ایران بتواند به جایگاه شایسته ای برسد و در آسیا با عناوین مختلف افتخارآفرینی کند.

 

 


لژیونر هندبال ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر کمک به تیم ملی گفت: طی آخرین صحبتی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون هندبال داشته‌ام مثل همیشه برای کمک به تیم ملی اعلام آمادگی کرده‌ام و قطعا از انجام کوچکترین کمک‌ها به تیم ملی دریغ نخواهم کرد. نه تنها من که تمام لژیونرهای هندبال ایران دوست دارند موفقیت تیم ملی کشورشان را ببینند و تلاش همه این است که پرچم ایران همواره بالا نگه داشته شود.
برخورداری در پایان اظهار داشت: تیم ملی هندبال ایران کار سختی برای تکرار افتخارات آسیایی پیش رو دارد اما مطئنم با همدلی بازیکنان و کادر فنی و با انجام حمایت های لازم از سوی فدراسیون قطعا این اتفاق خواهد افتاد و ایران باز هم در آسیا روی سکو خواهد رفت.

 

سعید برخورداری تیم ملی هندبال هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید برخورداری تیم ملی هندبال هندبال هندبال ایران دروازه بان تیم العربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او‌ ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال