Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه (اول شهریور) و در جریان بررسی رای اعتماد به کابینه سیزدهم، امیر محمدرضا قرائی‌آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از برادرم امیر حاتمی بواسطه تلاش‌های شبانه روزی و همتی که در ارتقاء وزارت دفاع داشت تقدیر می کنم. از رئیس جمهور هم بوسطه اعتمادی که به من داشتند، و همچنین از نمایندگان مجلس کمال تشکر را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشتیانی گفت: خدمت در دولت ولایی و مردمی مایه افتخار و همکاری و پاسخگویی در فضای اطمینان بخش مجلس انقلابی مایه مباهات خواهد بود.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در یک انسجام راهبردی در مجموعه سازمان‌های ارتش، سپاه، بسیج، ناجا و وزارت ذفاع در هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارند و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده حضور در صحنه‌های دفاعی، سازندگی و مواجهه با دشمنان هستند.

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مقابله با اغواگرای بدخواهان وخنثی‌سازی تفرقه در میان نیروهای مسلح و صیانت از اقتدار فاعی در دستور کار قرار دارد.

آشتیانی تاکید کرد: نیروهای مسلح به هرگونه اقدامات ماجراجویانه دشمنان در منطقه پاسخی حکیمانه و قاطع خواهند داد.

ادامه دارد ...

کد خبر 5287221

منبع: مهر

کلیدواژه: رای اعتماد به دولت سیزدهم کابینه سیزدهم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی رای اعتماد محمد باقر قالیباف وزرای پیشنهادی حسین باغگلی نیروی دریایی ارتش حسین امیرعبداللهیان بهرام عین اللهی سید احسان خاندوزی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال 《روسلان ژاک سیلیکوف》 وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

کد خبر 6089370 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است