Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:44:54 GMT

محمدرضا تابش: علامه حکیمی دانشمندی عدالتخواه بود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۴۳۱۲

محمدرضا تابش: علامه حکیمی دانشمندی عدالتخواه بود

به گزارش جماران؛ متن پیام محمدرضا تابش بدین شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

مردان خدا  پرده ی پندار دریدند

یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدند

ارتحال فقیه،مجتهد، فیلسوف ومتفکر برجسته علامه محمد رضا حکیمی موجب تاثر وتاسف فراوان گردید.

از دست دادن وی که انسانی فرهیخته و عالمی خرد ورز و دانشمندی عدالتخواه بود که پرتو انوار دانشش جهان اسلام و مکتب تشییع را منور می ساخت و زندگی زاهدانه و عارفانه اش الگویی عملی برای معرفی انسان کامل در عصر مادی گرایی محض بود، داغی جانسوز بر دل همه دوستداران فضیلت و پیروان اسلام ناب محمدی نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان صدها‌ تالیف و آثار به جا مانده از وی مجموعه ارزشمند الحیات، درّ گرانبهایی است که با تشریح معارف‌ ناب اسلامی راه را برای انسان علی گونه شدن و استقرار حکومتی هم تراز قرآن می نمایاند و افق های باشکوه حاکمیت اسلام متناسب با مقتضیات زمان ومکان را ترسیم می کند.

خدایش رحمت کند که عالمی ساده زیست و پشت پا زده به دنیا بود.

فقدان این رجل الهی و فقیه صمدانی رابه ملت شریف ایران، حوزه های علمیه، پیروان و دوستداران و شاگردان و تربیت یافتگان مکتب وی، خاندان معزز حکیمی خصوصا برادر فاضل و با تقوای ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم تا روحش برخوردار از رحمت بی منتهای الهی گردد.

محمدرضا تابش_۱۴۰۰/۶/۱

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محمدرضا تابش محمدرضا حکیمی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر

محمدرضا پهلوی و همسرش ثریا در اردیبهشت ۷۲ سال پیش راهی شیراز شدند تا مقبره جدید سعدی را در شیراز افتتاح کنند. در همان روز شاه در حافظیه تفالی به دیوان حافظ زد که غزلی با این مطلع نتیجه فال بود: دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس/ نسیم روضه شیراز پیک راهت بس./اطلاعات آنلاین

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید