Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون با اتفاق آرا محمدرضا آشتیانی را برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مناسب تشخیص داد.

به گزارش برنا، عزت‌الله اکبری تالارپشتی در قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معاون در مورد وزارت سردار امیر آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: مستند به ماده ۲۰۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به پیوست گزارش کمیسیون صنایع و معادن درخصوص بررسی صلاحیت و برنامه‌های ارائه شده محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور قرائت در صحن علنی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون صنایع و معادن درخصوص سابقه امیر آشتیانی گفت: ایشان دارای تخصص و مدارج علمی دکترا در علوم دفاعی راهبردی در دانشگاه عالی دفاع هستند. تجربه فرماندهی را در صف و ستاد دارند.

اکبری تالارپشتی افزود: در مشاغل راهبردی در دوره دفاع مقدس و پس از آن مانند جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی، مسئولیت در معاونت‌های آماد و پشتیبانی، طرح و برنامه و بودجه، رییس بازرسی ستاد کل، جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح که احکام خود را با تایید فرماندهی معظم کل قوا دریافت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مفتخر به درجه ایثارگری و جانبازی هستند که همه ما را مدیون و مرهون خود در عزت و کرامت و بالندگی کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس درخصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایشان دارای مدیریت یکپارچه زنجیره‌های ارزش صنعت دفاعی به منظور هم‌افزایی ظرفیت‌ها و حذف موازی‌کاری‌های غیرضروری، شناسایی و جلب مشارکت حداکثر ظرفیت‌های صنعتی و تحقیقاتی نیروهای مسلح در قالب طرح و پروژه‌های مشترک دفاعی در داخل نیروهای مسلح و برنامه‌های متنوع دیگری هستند که به دلیل ضیق وقت از بیان اینها صرفنظر می‌کنم.

اکبری تالارپشتی بیان کرد: بررسی معیارهای عمومی برنامه وزیر پیشنهادی با عنایت به تدوین برنامه‌های جامع در حوزه صنایع هوافضا عملا از لحاظ تناسب، واقع‌گرایی، صراحت، انسجام جامعیت و آینده‌نگری برنامه‌های ایشان مطلوب مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تطبیق برنامه‌های ارائه شده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اسناد بالادستی حکایت از آن دارد که ۶۸ درصد برنامه‌های پیشنهادی با احکام فوق‌الذکر یعنی بالاترین ظرفیت را در این زمینه منطبق و ۹ درصد موارد نیز همسو و نتایج حاصله نشان می‌دهد ۲۳ درصد به احکام اشاره‌ای نشده است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی با توجه به سوابق تحصیلی و پیشینه اجرایی ایشان و برنامه‌های پیشنهادی کمیسیون، ایشان را درخصوص قانونمندی، قانونگرایی، به‌کارگیری مدیران کارآمد، مبارزه‌طلبی با فساد و شیوه مدیریتی و حکمرانی انقلابی و تعامل با نمایندگان مجلس فردی توانمند و شایسته ارزیابی کرد.

اکبری تالارپشتی در نتیجه‌گیری عنوان کرد: نهایتا کمیسیون با اتفاق آرا ایشان را برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مناسب تشخیص داد. انشاالله با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ایشان را به احسن وقت پاسخ خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن صحن علنی صنایع و معادن دفاع مقدس مردم تهران در مجلس صنعت صنایع و معادن مجلس نمایندگان مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجلس شورای رای اعتماد کابینه وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کمیسیون صنایع و معادن اکبری تالارپشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین