Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:46:56 GMT

۳ دلیل برای استفاده از چمن مصنوعی ورزشی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۴۶۶۰

۳ دلیل برای استفاده از چمن مصنوعی ورزشی

استفاده از حیاط به عنوان زمین ورزشی شخصی به نظر عالی می رسد، این طور نیست؟ اما خراب شدن چمن های طبیعی حیاط، ممکن است شما را از انجام ورزش های مورد علاقه تان در خانه منصرف کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چمن سرا،  هنوز هم شانسی وجود دارد که بتوانید بدون خراب شدن چمن ها، از فعالیت های ورزشی هم چون فوتبال، بدمینتون، تنیس و یا هر ورزشی که دوست دارید، لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن مصنوعی می تواند راه حل بسیار کاربردی و موثری برای شما باشد و از طرف دیگر محیط سبزی در حیاط شما به وجود می آورد که می تواند برای اهداف دیگر نیز به کار رود. بهترین اثبات برای چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی چیست؟ سال های سال است که باشگاه ها و تیم های حرفه ای بسیاری در سراسر دنیا به چمن مصنوعی روی آورده اند.

گروه چمن سرا به عنوان فروشگاه برتر و نخست چمن مصنوعی در ایران در پروژه های ورزشی برای تیم های حرفه ای و باشگاه های معروف و حتی برای زمین های ورزشی عمومی و خانگی، می تواند محصولی به شما ارائه دارد که مانند چمن های طبیعی دیده می شود و هم عملکرد و کارایی آن چندین برابر چمن های واقعی است.


اما مزایای چمن مصنوعی ورزشی چیست؟

۱.در برابر استفاده مداوم مقاومت می کند

اگر قصد دارید تا ساعات بسیاری هر روز هفته در زمین ورزشی حیاط خود بگذرانید، چمن مصنوعی می تواند گزینه بسیار مناسبی در نظر گرفته شود، زیرا همیشه ظاهر و حالت خود را حفظ می کند، بدون این که الیاف آن آسیب ببیند یا نیاز به جایگزین دیگری داشته باشد.
از طرف دیگر، چمن مصنوعی برخلاف چمن طبیعی در برابر نور خورشید از بین نمی رود و رنگ خود را از دست نمی دهد. 
این ها به معنی داشتن یک زمین چمنی همیشه سبز می باشد که هر روز از سال و در هر آب و هوایی آماده و مهیا فعالیت های ورزشی شما می باشد.


۲. چمن مصنوعی ورزشی به نگهداری خاصی نیاز ندارد

شما به هیچ یک از کارهای مربوط به چمن طبیعی مانند آبیاری، هرس کردن، کوتاه کردن، کود دادن و غیره نیاز ندارید. چمن مصنوعی به مراقبت ساده ای نیاز دارد تا مانند چمن های طبیعی به نظر برسد، این در حالی است که حتی کارایی بیشتر نسبت به آن دارد.

۳. چمن مصنوعی سطح ایمنی را برای فعالیت های ورزشی شما فراهم می نماید

چه هوا بارانی یا آفتابی باشد، فرقی ندارد، در هر صورت چمن مصنوعی هیچ تغییری نمی کند و هم چنین اصلا سطح لغزنده و خطرناکی را به وجود نمی آورد، از این رو احتمال آسیب دیدن و جراحت به شدت کاهش می یابد.
برعکس چمن طبیعی، نه گل و لایی در روزهای بارانی به وجود می آید و نه در روزهای آفتابی به قدری گرم و داغ می شود که نتوانید به ورزش خود ادامه دهید. 

چه نوع چمن ورزشی مناسب حیاط خانه شما می باشد؟ 

بهتر است ابتدا به این موضوع فکر کنید که می خواهید بیش از همه چه ورزشی در این محوطه انجام دهید، سپس مطابق با آن بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید. 
به طور مثال برای زمین های تنیس یک نوع چمن ورزشی بخصوص وجود دارد و برای فوتبال یک نوع دیگر. 
برای انتخاب چمن مصنوعی که دقیقا مطابق با نیازهای شما باشد می توانید با تیم متخصص و کارشناسان ما مشاوره کنید و از نتیجه به دست آمده سال های سال بهره مند شوید. 

انتهای رپرتاژ آگهی
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چمن مصنوعی خرید چمن مصنوعی چمن مصنوعی چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

یک استارتاپ بریتانیایی اعلام کرده «دستگاهی ساخته که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند نارسایی قلبی را در پای افراد تشخیص دهد» مشاهده تورم در پا برای بیماران قلبی که از بیمارستان مرخص شده‌اند، هشدار برای خطر حمله قلبی و نارسایی قلبی محسوب می‌شود.

دریافت 20 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: یزدان قربانی

دیگر خبرها

  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • ببینید | هوش مصنوعی مس می‌خورد؟!
  • هوش مصنوعی مس می‌خورد؟ + فیلم
  • ویدیو/ هوش مصنوعی مس می‌خورد؟
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم