Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوای تازه و نور خورشید برای کودکان مزیت های بسیاری دارد و وجود یک حیاط پشتی در منزل می تواند اوقات خوش بازی را در چنین فضایی برای آن ها مهیا کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آسیاچمن، متاسفانه چمن طبیعی نمی تواند آن طور که باید امن و سالم باشد، بسیاری از والدین ممکن است حتی از این موضوع نیز آگاهی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
زمانی که بحث ایجاد یک زمین بازی مناسب برای بچه ها می شود، همیشه باید امنیت در درجه اول مورد ملاحظه قرار بگیرد.

شرکت آسیاچمن که اولین و بروزترین کارخانه تولید چمن مصنوعی در ایران است، با در نظر گرفتن امنیت و سلامت کودکان، چمن های مصنوعی بسیار مرغوب و باکیفیتی را روانه بازار می کند که در کنار سایر انواع چمن ها با کاربردهای مختلفی که ارائه می دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

چرا چمن مصنوعی برای کودکان امن است؟
مزیت های بسیاری برای تغییر چمن طبیعی به چمن مصنوعی برای زمین بازی بچه ها وجود دارد:

۱.چمن مصنوعی ضد حساسیت است

بسیاری از بچه ها به گرده ها حساسیت و آلرژی دارند. حتی قرارگیری کوتاه مدت در معرض چنین عوامل آلرژنی می تواند خارش چشم، آبریزش بینی، بثورات پوستی و یا حتی بدتر از این ها  را به وجود آورد. به این دلیل، کودکانی که به علف و گرده آلرژی دارند، معمولا باید در خانه بمانند و بازی دوستان خود را پشت پنجره نگاه کنند.
چمن مصنوعی منبع هیچ آلرژنی نیست، از این رو برای بازی کردن بچه ها امن و بی خطر است.

۲. چمن مصنوعی سمی نیست

سالم ماندن چمن های طبیعی مساوی است با استفاده از مواد شیمیایی، مانند کودها، مقابله با علف های هرز و سموم دفع آفات. تماس با این مواد شیمیایی می تواند بچه ها را در حین بازی، دویدن و دراز کشیدن روی چمن ها بیمار کند.
والدین می توانند این مشکل را با انتخاب و نصب چمن مصنوعی در حیاط برطرف نمایند. 
کیفیت بالای این چمن های مصنوعی به عدم وجود مواد سمی و خطرناک بر می گردد. از همه مهم تر شما هرگز به هیچ ماده شیمیایی نیاز دارید تا سبزی و پرپشتی آن را حفظ کنید.

۳. چمن مصنوعی، زمین امن تری برای بازی کردن مهیا می کند

به مرور زمان، سطح زمین چمن طبیعی دچار چاله و چوله هایی می شود که خطر سکندری خوردن و لیز خوردن را افزایش می دهد. به علاوه، شاخه و برگ های تیز، سنگ های سفت و محکم می توانند موجب خراش و جراحت و آسیب شوند. از طرف دیگر، این چمن ها هنگامی که خیس شوند، سطح لغزنده ای به وجود می آورند.

در مقایسه چمن مصنوعی به گونه ای است که امکان چاله و چوله و خالی شدن بخش هایی از چمن را به صفر می رساند، فرقی هم دارند که بچه ها چقدر روی آن فشار بیاورند و ساعت ها بازی کنند. 
چمن مصنوعی سریعا آب را زهکشی می کند، از این رو یک زمین خشک و غیر لغزنده برای بازی کودکان حتی بعد از بارش باران مهیا می شود.
هم چنین دیگر خبری از گل و لای سرشار از باکتری ها نخواهد بود و هیچ  آبگرفتگی به چشم نخواهد آمد تا برای والدین نگرانی هایی ایجاد نماید.

چمن مصنوعی فقط برای کودکان شگفت انگیز نیست، بلکه می تواند خبر خوشی برای والدین باشد. زیرا نیاز به مراقبت اندکی دارد و از این رو دیگر خبری از هدر رفتن وقت، پول و انرژی نیست تا چمن ها همیشه شاداب به نظر برسند. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چمن مصنوعی خرید چمن مصنوعی برای کودکان چمن مصنوعی بچه ها چمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از رقابت بین تیم‌های ترنتینو و میلانو برای کسب رتبه سوم سوپرلیگای ایتالیا، این تیم میلانو با سرمربی‌گری روبرتو پیاتزا بود که مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر ترنتینو را شکست داد و حالا تنها یک برد دیگر تا رتبه سومی فاصله داشته باشد.

میلانو در این دیدار ست‌های بازی را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 14 پیروز شد تا سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

یوکی ایشیکاوا، ستاره ژاپنی میلانو، در این دیدار خوش درخشید و هجده امتیاز برای تیم کسب کرد. در تیم ترنتینو نیز کمیل ریچیلیکی و ماگالینی هر کدام ده امتیاز کسب کردند.

میلانو حالا با این برد تنها یک پیروزی دیگر تا کسب رتبه ارزشمند سومی فاصله دارد، آنها با کسب این رتبه می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏