Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سید امید خلیل زاده  مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: با رویکرد حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم و حفظ سلامت مصرف کنندگان و در راستای اطمینان خاطر نیکوکارانی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اقدام به ذبح دام و نذورات دام قربانی می‌کردند، ۴۸ اکیپ بازرسی و نظارت بهداشتی در ادارات دامپزشکی سطح استان بر ذبح دام قربانی نظارت بهداشتی و شرعی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ۶۰ نفر نیروی فنی اعم از دامپزشک، بازرس گوشت و ناظر ذبح شرعی در قالب ۴۸ اکیپ نظارتی در سطح استان بر ذبح دام‌های قربانی اعم از گاو، گوسفند و بز بر اساس اصول فنی و بهداشتی و شرعی نظارت بهداشتی و شرعی داشتند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا، ذبح دام‌های قربانی در کشتارگاه‌های دام تحت نظارت دامپزشکی استان نیز بهداشتی و شرعی با دقت کامل انجام شد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق خدمات رسانی در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) مکاتبات وهماهنگی لازم با استانداری، فرمانداری ها، دفتر امام جمعه و هیئت‌های مذهبی مبنی بر جلوگیری از کشتار دام‌های نذری در معابر عمومی و کشتار این دام‌ها در کشتارگاه دام نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی آذربایجان غربی ذبح شرعی ارومیه آذربایجان غربی اخبار آذربایجان غربی بهداشتی و شرعی ذبح دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته