Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، چند روزی است که شایعه شده باشگاه پرسپولیس موضوع جذب دائمی یا قرضی شهریار مغانلو را پیگیری نمی‌کند و این موضوع را به دست فراموشی سپرده است. برای تنویر افکار عمومی، به عرض می‌رساند؛ مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال دو نامه به باشگاه پرتغالی، درخواست‌های خود را عنوان کرد و همچنان در انتظار پاسخ نامه دوم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه اول، خطاب به مسئولان باشگاه سانتاکلارا نوشتیم قصد داریم شهریار مغانلو را به صورت دائمی یا قرضی جذب کنیم و برای این منظور، شما باید شرایط خود را اعلام کنید. در نامه دوم، به صورت مشخص و مستقیم اعلام کردیم به دنبال جذب دائمی مغانلو هستیم و باشگاه سانتاکلارا باید تکلیف پرسپولیس را روشن کند.

در پاسخ به هر دو نامه، یکی از مسئولان این باشگاه در صفحه چت نوشتاری پیام گذاشت و نوشت: «در صورت علاقه به جذب مغانلو باید حداقل ۷۵۰ هزار یورو پول نقد بدهید!» رقمی که مشخصا برای کنار زدن پرسپولیس از مذاکرات عنوان شده بود. با این حال، پیگیری های باشگاه پرسپولیس ادامه دارد تا بتوانیم شرایط ادامه مذاکرات برای جذب مغانلو را از باشگاه سانتاکلارا دریافت کنیم.اصول حرفه‌ای در دنیای فوتبال ایجاب می‌کند پاسخ نامه‌های رسمی از سوی یک باشگاه، متقابلا به صورت رسمی داده شود که هنوز این اتفاق رقم نخورده و همچنان در انتظار نامه باشگاه سانتاکلارای پرتغال هستیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!