Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشست شورای اداری این شهرستان که امروز با حضور مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و تقارن هفته دولت با آغاز فعالیت دولت جدید را برای پیشرفت، عمران و آبادانی بیشتر کشور به فال نیک می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: گاها شنیده می‌شود که برخی مسئولین در ادامه خدمتگزاری به مردم مردد هستند، در نظام مدیریت دینی جمهوری اسلامی این سخنان جایگاهی ندارد و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بی بدیلی است و باید غنیمت شمرده شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اسلامشهر، تاکید کرد: از مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر به دلیل توفیقاتی که نسبت به سال گذشته در حوزه رعایت مسائل بهداشتی و کرونا در بین عزاداران حسینی، حسینیه ها و تکایا داشته و موجب رعایت ۷۵ درصدی موازین بهداشتی و ۹۰ درصدی استفاده از ماسک گردیده تشکر می‌کنم و امیدوارم در دهه دوم محرم هم این موارد رعایت شود.

مرسل پور افزود: در جغرافیای سیاسی، امنیتی و اقتصادی خاورمیانه چند سالی است که اتفاقاتی رخ داده و تحلیلگران و مفسران منصف بیان می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران نقش بی‌بدیل خود را در نظام جهانی و نظم خاورمیانه نشان می‌دهد، در این تغییرات جغرافیایی به ویژه سیاسی، امنیتی و اقتصادی ما هم باید مراقبت کنیم و هم باید کمک و خدمت کنیم.

وی با بیان مصوبات جلسه شورای اداری تاکید کرد: در هفته دولت فرصت مناسبی است ،خدمات نظام را بیشتر به مردم اعلام کنیم، طی هفته جاری هر مدیری باید با خانواده یک ایثارگر در شهرستان دیدار و مشکلات آنان را بررسی و مرتفع سازد و گلباران و غبارروبی مزار شهدا هم صبح پنجشنبه با حضور مسئولین ادارات انجام می شود.

واکسیناسیون روزانه ۴۵۰۰ نفر واجد شرایط در اسلامشهر

فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر نیز در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از روند واکسیناسیون گروه‌های هدف در سطح شهرستان اظهار کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف در ۵ پایگاه فعال در سطح شهرستان در حال انجام است و روزانه نزدیک به ۴۵۰۰ نفر از گروه‌های هدف در این مراکز واکسینه می شوند و امیدواریم این میزان به ۶۰۰۰ نفر در روز برسد.

وی گفت: طبق آمار به دست آمده تا امروز ۹۵ هزار نفر از افراد جامعه هدف واجد شرایط در اسلامشهر واکسینه شده اند و با توجه به اینکه جمعیت هدف در اسلامشهر برای تزریق واکسن ۴۱۰ هزار نفر است، تاکنون به قریب به یک چهارم افراد واکسن تزریق شده است.

تاجیک با بیان اینکه ظرفیت پذیرش و بستری تخت، بخش خصوصی و دولتی بیمارستانهای  اسلامشهر تکمیل است، تصریح کرد: موارد فوت و ابتلا صعودی بوده و لازم است مردم سویه جدید دلتا را جدی بگیرند و با استفاده از ماسک و عدم حضور در مراکز شلوغ و تجمعات و عدم برگزاری مراسمات، موجب کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان شویم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس اسلامشهر، ورزشگاههای امام خمینی(ره) و زینب کبری(س) ، مصلی اسلامشهر و مصلی چهاردانگه از مراکز واکسیناسیون شهرستان اسلامشهر هستند که از ائمه جمعه برای در اختیار قرار دادن مصلی در امر واکسیناسیون شهروندان تشکر می کنم.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه تاجیک فرماندار شهرستان اسلامشهر شهرستان اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» از حمایت جامعه دینی و بانوان این سرزمین که در روزگارانی شاهد کشف حجاب رضاخانی بودند خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این دیدار که به پاس اجرای طرح ملی نور صورت گرفت، افزود: دشمن برای فتح خاکریزهای معنوی به این دسیسه شیطانی متوسل شده که جامعه دینی ما را به چالش بکشاند ولی با هوشیاری مردم و بخصوص بانوان این سرزمین، فرصت از دشمن گرفته شده وبا رعایت عفت، حجاب و پاکدامنی تیر خلاص را به قلب شیطان افکنده اند.

وی گفت: فلسفه حجاب در اسلام علاوه بر امنیت جامعه به امنیت خانواده نیز کمک می کند و از دستورات دین مبین اسلام رعایت این واجب شرعی است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، خنثی کننده توطئه های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است، افزود: طرح نور، طرحی برای تکریم زنان جامعه است.

دراین دیدار از فرمانده نیروی انتظامی و جانشین انتظامی شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 6093678

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی