Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@03:35:03 GMT

مشکلی در تامین مرغ در همدان نداریم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۵۲۰۰

مشکلی در تامین مرغ در همدان نداریم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، داریوش سرحدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس این جوجه ریزی هیچ گونه مشکلی در تأمین و عرضه مرغ در سطح استان نداریم، در مردادماه نیز دو میلیون و ۴۰۰ هزارجوجه ریزی انجام شده است که اواخر شهریور و اوایل پاییز وارد بازار مصرف خواهد شد.
وی درباره اقداماتی که سازمان جهاد کشاورزی در رابطه با تأمین و عرضه مرغ زنده انجام داده است، اظهار کرد: اولین مورد که مد نظر بیشتر تولیدکنندگان مرغ در استان همدان است خرید و حمل نهاده‌های مورد نیاز آنها است که سازمان جهاد کشاورزی برای این موضوع پیگیری‌های لازم را با شرکت‌های وارد کننده و فروشنده نهاده به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرحدی اضافه کرد: این پیگیری‌ها شامل مکاتباتی با وزارت جهاد کشاورزی، دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و قضایی در استان بود که نسبت به حمل سریع این نهاده‌ها اقدامات موثری انجام شود و روند بهتری پیدا کند و در حال حاضر در کمترین زمان نهاده‌ها به دست واحدهای تولیدی می‌رسد.
وی تصریح کرد: تأمین ماشین برای حمل و نقل نهاده‌های دامی یکی دیگر از مشکلات واحدها بود که با پیگیری‌های مستمر سازمان جهاد کشاورزی، مصوبات تنظیم بازار استان و اداره راهداری انجام شد و حمل و نقل نهاده‌ها از طریق ماشین‌های حمل در استان همدان صورت گرفت و حمل و نقل ریلی نیز برای تأمین نیاز استان وارد کار شده و حجم قابل قبولی از نهاه‌ها وارد استان شد.
معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در خردادماه با مشکل عدم تأیید تخلیه عرضه مرغ زنده واحدهای به کشتارگاه‌ها مواجه بودیم، افزود: این موضوع باعث شد حجم جوجه‌ریزی در خردادماه کاهش یابد اما با پیگیری‌های لازم این مشکل برطرف شد.
سرحدی با بیان اینکه حدود ۸۵ واحد با این معضل روبرو بودند، ادامه داد: تنشی که در بازار مرغ استان وجود داشت در حال حاضر وجود ندارد و مصرف کننده‌ها می‌توانند با آرامش خاطر نسبت به تأمین مایحتاج خود اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان مرغ جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی پیگیری ها نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : این میزان از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه های استان در سال گذشته برداشت شده است. 

شایسته با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استانهای مشهد و تهران ارسال می شوند. 

وی گفت: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز سی و هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: ارقام موجود گل رز ، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

در گلخانه های استان ۱۲ نفر فعالیت می کنند. 

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد