Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع نیروی انسانی در شهرداری اظهار کرد: مدیریت دوره پنچم  مدعی است که تنها ۶۰۰ نفر در طول ۴ سال نیروی جدید وارد شهرداری شده است  ، اما در واقع به این صورت نیست و این رقم تنها برای یکی از شرکت‌های شهرداری تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان‌های و شرکت‌های شهرداری خودشان مستقیما نیرو می‌گیرند و اطلاعاتی که ما داریم این است که تعدادی از این شرکت‌ها، میزان نیروی انسانی‌شان ۲ برابر شده است و این آماری که مسئولان دوره قبل می‌دهند اصلا پذیرفتنی نیست.

عضو شورای شهر تهران افزود: اینکه می‌گویند ما ۱۳ درصد کاهش نیرو‌های انسانی داشته‌ایم، نادرست است. چنین چیزی اتفاق هم نیفتاده است، حداقل لیست این افراد را داخل سامانه شفافیت بارگذاری می‌کردند تا مردم بدانند و ملوموس باشد، خود پرسنل شهرداری هم این ارقام و آمار را نمی‌پذیرند و نیاز به اصلاح دارد.

امانی یادآور شد: همچنین در حوره مترو هم مدعی هستند که ۳ برابر به مترو تهران توجه کردیم که باز هم این چنین نیست و همانطور که قبلا هم گفتم در دوره قبل یک کیلومتر مترو هم ساخته نشد، چطور این ادعا را دارید؟ چطور مقایسه کردید؟

بیشتر بخوانید

افزایش پارکینگ در تهران از برنامه ‎های شورای ششم/ باید نگاه متفاوتی داشته باشیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان

 به مناسبت هفته کار و کارگر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به همراه جمعی از نمایندگان جامعه کارگری با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این دیدار گفت: در بحث کارگری ما مسئولان موظف هستیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم؛ زیرا کارگران زیادی در بخش‌های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل حقوق قانون کار فعالیت می‌کنند؛ بنابراین تا جایی که در توان داریم باید به آن‌ها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آن‌ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌هایی از مشکلات کارگران را دولت در راستای ظرفیت‌های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع آن است، به خصوص بحث پرداخت‌ها و امنیت شغلی تا جایی که ظرفیت موجود باشد، کمک خواهد شد.

فداکار، توجه بخش‌های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیرو‌های انسانی خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آن‌ها میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان، نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است، آموزش در مجموعه شرکت‌های صنعتی را مهم دانست و گفت: استان کرمان به دلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ها نیاز بیشتری به تخصص نیرو‌های انسانی کار دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوما خیلی موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است و شرکت‌ها جذب خواهند کرد.

در ادامه این جلسه نماینده انجمن شرکت‌های خدماتی، نماینده مجمع نمایندگان کارگری و نماینده کانون انجمن صنفی فنی حرفه‌ای استان، مشکلات حوزه بیمه، مسکن و آموزش نیرو‌های متخصص را بیان کردند.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این دیدار به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان طی پارسال اشاره داشت و گفت: نرخ بیکاری استان کاهشی شده و کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی تعداد کاریابی‌های استان را ۵۴ و ۲ برابر از ابتدای دولت دانست و افزود: مراکز کارآفرینی که می‌توانند پیشران باشند در ایده‌پردازی و اشتغال امروز به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کردند.

مصباح گفت: در بحث‌های اشتغال زایی در تبصره ۱۸، ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی ایجاد کردیم که تعداد یک هزار مجوز منجر به شغل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی