Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» روز دوشنبه در جلسه ستاد تنطیم بازار شهرستان کنگاور، اظهار داشت: هرگونه گران فروشی توسط صنوف مختلف مصداق حق الناس بوده و با افراد خاطی برخورد قاطعانه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه همه صنوف موظف به فروش کالای خود به قیمت مصوب تنظیم بازار هستند، تاکید کرد: هرگونه گران فروشی توسط صنف قصابان موجب ابطال مجوز آنها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الماسی معتقد است؛ کنگاور سالها میزبان خریداران گوشت قرمز با کیفیت و با قیمت پایین تر نسبت به شهرستان هایی همجوار بوده که نباید به برخی قصابان سودجو اجازه داد با گران فروشی این ذهنیت خوب مردم منطقه را خدشه دار کرد.

فرماندار کنگاور گفت: برخی از دستگاههای نظارتی نیز در نظارت ها کوتاهی کرده اند که در خصوص معیشت مردم با هیچکس تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه ۶ هزار راس گاو مولد در شهرستان وجود دارد که ظرفیت بزرگی برای کنگاور است، تأکید کرد: خروج هر گونه دام زنده و گوشت قرمز، از شهرستان کنگاور بدون مجوز قانونی دامپزشکی ممنوع بوده و اولویت با تامین گوشت قرمز در شهرستان است.

در پایان پس از بررسی نرخ گوشت قرمز شهرستان های همجوار و قیمت دام زنده در کنگاور قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله در شهرستان کنگاور، ۱۴۰ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۱۳۵هزار مصوب شد.

برچسب‌ها گوشت قرمز ستاد تنظیم بازار کنگاور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز ستاد تنظیم بازار کنگاور گوشت قرمز ستاد تنظیم بازار کنگاور کرمانشاه گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد