Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به سهم خود تلاش خواهم کرد با کمک مسئولانی که در مرکز هستند، مدیری شایسته، لایق، انقلابی و کارآمد برای نیشکر هفت تپه انتخاب شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز (اول شهریورماه) با حضور در جمع کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در شوش اظهار کرد: هفت تپه مصداق عینی این کلام مقام معظم رهبری است که اگر در راس هر مجموعه مدیری انقلابی، جهادی، شایسته و پاکدست قرار بگیرد قطعا آن مجموعه موفق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: اگر برای شرکت نیشکر هفت تپه نیز این چنین مدیری در راس کار بود، قطعا با مشکلاتی که اکنون مواجه شده است، برخورد نمی‌کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به سهم خود تلاش خواهم کرد با کمک مسئولانی که در مرکز هستند، مدیری شایسته، لایق، انقلابی و کارآمد برای نیشکر هفت تپه انتخاب شود.

موسوی فرد با اشاره به گفت‌وگو با جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه عنوان کرد: نکات بسیار خوبی از سوی برخی کارگران این شرکت مطرح شد. امیدواریم مدیر جدیدی که سر کار می‌آید علاوه بر فعال‌سازی خطوط مختلف این شرکت و جذب نیروهای فصلی اخراج‌شده، بتواند نیروهای بیشتری را استخدام کند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنند که مدیری لایق و شایسته، سکان هدایت نیشکر هفت تپه را به دست گیرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد امروز در جمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حضور یافت و با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت. در این دیدار شماری از کارگران دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و خواستار پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در خوزستان از مسئولان به ویژه رئیس جمهور شدند.

حکم قطعی خلع ید شرکت نیشکر هفت تپه، در هفته گذشته به دولت و خریدار شرکت ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان نیشکر هفت تپه نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر