Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:42:11 GMT

چهارمین مرکز واکسیناسیون استان سمنان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۵۵۶۸

چهارمین مرکز واکسیناسیون استان سمنان افتتاح شد

گروه استان ها- چهارمین مرکز واکسیناسیون استان سمنان در شهرستان دامغان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مرکز واکسیناسیون دامغان چهارمین مرکز واکسیناسیون استان سمنان و دومین مرکز در این شهرستان است که امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از جمله سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی دیگر از مسئئلان در سالن شهرداری دامغان مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی واکسیناسیون خودرویی در دامغان

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه دامغان در مورد افتتاح این مرکز تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: 6 غرفه در این مرکز متبرک به نام 6 شهید والامقام شهیدان شیرین روحانی راد، قاسم میرحسینی، مصطفی بدرالدین، محسن حججی، محسن فخری زاده و شیخ محمد تهرانی در 2 شیفت آماده ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا به مردم دامغان است.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز آمادگی تزریق واکسن به 2 هزار نفر به صورت روزانه وجود دارد، گفت: دغدغه نخست تأمین واکسن است که اگر تأمین شود این آمادگی نیز وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: امکان راه‌اندازی ایستگاه خودرویی برای تزریق واکسن کرونا در این مرکز وجود دارد.

واکسیناسیون تمام افراد بالای 18 سال در استان سمنان تا یک ماه آینده

نوید دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز در این آیین با تأکید بر اینکه دقت و سرعت در انجام واکسیناسیون در اولویت قرار دارد اظهار امیدواری کرد: واکسن با سرعت بیشتری با توجه به حضور بسیج و سپاه استان سمنان تزریق شود.

وی قول داد: با توجه به مراکز موجود در سطح استان سمنان به منظور واکسیناسیون مردم تا یک ماه آینده تمامی افراد بالای 18 سال واکسینه خواهند شد.

وی اظهار داشت: در صورتی که روند واکسیناسیون با سرعت مدنظر انجام شود؛ امیدواریم شاهد عبور از پیک پنجم کرونا در استان و کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مورد بهره‌برداری بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز دیالیز استان سمنان در کلینیک رضایی دامغان گفت: این مرکز با 16 تخت آماده افتتاح است.

دانائی در مورد کمبود نیروی درمانی بیمارستان ولایت دامغان نیز گفت: 12 نیروی جدید در دو هفته اخیر به این بیمارستان اضافه شده‌اند و این کمبودها تا اواخر آذرماه امسال با اعزام نیروهای طرحی برطرف خواهد شد.

مشکلات حوزه درمان دامغان رفع شود

مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان نیز با اشاره به اضافه شدن13 تخت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولایت دامغان به همت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت: برخی مشکلات در بیمارستان ولایت دامغان نظیر کمبود اکسیژن وجود داشت که این مشکل ماه گذشته با نصب یک تانکر اکسیژن 10 تنی رفع شد.

وی از دیگر مشکلات حوزه درمان دامغان را کمبود دارو، پزشک و نیروی خدماتی عنوان کرد و از مسئولان امر خواست هر چه زودتر نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

فرماندار دامغان بر تسریع در روند واکسیناسیون تأکید کرد و گفت: با افتتاح مراکز واکسیناسیون جدید در دامغان امیدواریم واکسن بیشتری در اختیار این شهرستان قرار گیرد.

معاون دانشگاه پزشکی شیراز: واردات واکسن‌ کرونا در کنار تولید داخلی در حال انجام استعضو کمیسیون بهداشت مجلس: مداخله کینه‌توزانه‌ آمریکا سبب تاخیر در واردات واکسن کرونا شد / دولت واردات به جد پیگیری می‌کندعضو کمیسیون بهداشت مجلس: ممانعتی برای واردات واکسن کرونا نداشته‌ایم/ برخی سخنان غیرکارشناسی ‌زمینه واردات واکسن را مختل کرد

به گزارش تسنیم، به همت سپاه قائم (عج) استان سمنان تاکنون مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در 4 شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار افتتاح شده است.

انتهای پیام/363/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مرکز واکسیناسیون واردات واکسن استان سمنان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.
مهدی پژوهش ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.
وی افزود: از اهداف مهم این دفاتر، آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود