Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدحسین حسینی» پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای پوشیدن پیراهن استقلال در تمام این سال‌ها جنگیدم و زحمات زیادی کشیدم.

وی افزود: سو تفاهم و دلخوری‌هایی به وجود آمده بود اما به این جمع‌بندی رسیدم که شاید امکان ادامه همکاری با باشگاه استقلال وجود نداشته باشد و پست جدایی‌ام را در صفحه‌ شخصی‌ام گذاشتم که فرزاد مجیدی تماس گرفت و خواست که آن را پاک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان کرد: امروز در باشگاه استقلال حاضر شدم و چهار ساعت منتظر ماندم تا قراردادم تمدید شود چرا که استقلال خانه من است.

حسینی تصریح کرد: پیشنهاداتی از سایر تیم‌های دیگر داشتم اما ترجیح دادم در بمانم که آن‌را دوست دارم و از این بابت خوشحال هستم.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی در تمدید قرارداد من نقش زیادی داشت و پس از صحبتی که با او داشتم در استقلال ماندنی شدم.

بازیکن استقلال در پایان گفت: من به خاطر پوشیدن شماره یک استقلال خیلی تلاش کردم و آن‌را به سادگی از دست نمی‌دهم. اگر از رقابت می‌ترسیدم فصل گذشته این تیم را ترک می‌کردم اما ماندم تا جایگاهم را در این تیم بزرگ حفظ کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی باشگاه استقلال سید حسین حسینی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، کاری به خوب و بد مدیریت علی خطیر در استقلال نداریم که خودش به اندازه کافی جای بحث دارد، اما روشن است که اصطکاک کادرفنی با او، باعث شد مدیرعامل معزول آبی‌ها بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. مثلا درست یا غلط این ظن همیشه وجود داشت که پشت پرده مصاحبه‌های هماهنگ و ناگهانی بازیکنان استقلال علیه مدیریت، تلاش برای جلب نظر مثبت جواد نکونام بوده است.

در هر صورت بعد از تغییراتی که در فاز مدیریتی رخ داد، نکونام در چندین مقطع رضایتش از این موضوع را اعلام کرد و نهایتا در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن هم ضمن تکرار همان موضع، گفت: «تمدید قراردادها هم از هفته آینده شروع خواهد شد.» انصافا یعنی بازیکنان ظرف همین ۷۲ساعت فهمیدند شرایط برای ادامه حضورشان خوب شده و باید تمدید کنند؟ عجب!

کد خبر 849546 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)