Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: پست اینستاگرامی که شب گذشته برای خداحافظی از استقلال گذاشتم به خاطر سوتفاهم و دلخوری بود.

به گزارش ایلنا، حسین حسینی بعد از تمدید قرارداد خود با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول خوشحالم که قراردادم را با استقلال تمدید کردم. این باشگاه خانه من است. پیراهن استقلال را آسان به دست نیاورده‌ام برای این پیراهن جنگیده‌ام، صبر و تلاش کرده‌ام و پای همه چیز ماندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداشتم این پیراهن را راحت از دست بدهم. 

وی در مورد پست خداحافظی که شب گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: این پست به خاطر سوتفاهم و دلخوری بود. دیشب به جمع‌بندی رسیدم که از باشگاه بروم اما بعد از انتشار پست فرزاد مجیدی با من تماس گرفت و گفت به خاطر من این پست را پاک کن تا ببینیم فردا چه می‌شود. امروز هم منتظر استقلال بودم و خودم به این باشگاه آمدم تا قراردادم را تمدید کنم. چهار ساعت پشت در باشگاه ماندم تا قراردادم تمدید شود. دوست نداشتم از استقلال جدا شوم. این باشگاه خانه من است.

وی در مورد پیشنهادهای دیگرش از جمله سپاهان عنوان کرد: من بازیکن آزاد بودم و پیشنهادهایی داشتم. از سپاهان و نویدکیا هم تشکر می کنم. آنها با من تماس گرفتند برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم خوشحالم که در استقلال ماندم. ناگفته نماند که فرهادمجیدی هم خیلی تلاش کرد تا این قرارداد تمدید شود و یکی از دلایل ماندنم در استقلال همین صحبت‌های مجیدی بود.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه گفته شده شب گذشته تلفنی همراهش را خاموش کرده است، اظهار داشت: من پنج روز پیش با خود مجیدی توافق کردم. گوشی را هم خاموش نکرده بودم اما دو روز پیش چیزهایی شنیدم که با توافق‌هایی شده بود فرق داشت به همین دلیل ناراحت شدم و گوشی را جواب ندادم. من به خاطر پیراهن استقلال خیلی سختی کشیدم و ساده آن را از دست نخواهم داد.

وی در مورد اینکه استقلال یک دروازه‌بان جدید جذب کرده و فکر می‌کند که به خاطر این مسئله قصد جدایی داشته است، گفت: نه، من اگر از رقابت می‌ترسیدم پارسال با آن شرایط بدی که بود از تیم جدا می‌شدم. پیشنهاد هم داشتم اما ماندم و برای جایگاهم تلاش کردم.

حسینی در مورد هواداران استقلال گفت: از هواداران تشکر می‌کنم روزهای بد و خوب زیادی با استقلال و هواداران داشته‌ایم. من هیچوقت روی صحبت آنها حرفی نزده‌ام. هرچه هوادار بگوید حق با آنها است چون آنها صاحبان اصلی باشگاه هستند و حرف‌های‌شان را همیشه گوش کرده‌ام.

وی در مورد بازی با الهلال عنوان کرد: الهلال با بازیکنانی که گرفته تیم بسیار قدرتمندی است و بازی سختی با این تیم داریم. از فردا تمرینات ما شروع می‌شود و ما می‌خواهیم از اسم  استقلال در این بازی دفاع کنیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال حسین حسینی استقلال حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر