Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کوچک‌ترین تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی ایران با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی عصر دوشنبه در جریان بازدید از مرزهای شمالی استان اردبیل و مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با همسایگان خود تعامل و ارتباطی سازنده دارد و در عین حال به هیچ گروه و جریانی اجازه تعرض و تهدید مرزها را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آرامش برقرار شده در مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نشان صلابت و هوشیاری مرزبانان غیور توصیف کرد و گفت: یکی از مرزهای آرام کشورمان، مرزهای شمالی و شمالغرب کشورمان است که با هوشیاری مرزبانان شرایط مناسبی را در مرزهای استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد هستیم.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به رغم مناقشات دو کشور آذربایجان و ارمنستان در سال گذشته، ما شرایط آرامی را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم و در کنار مرزبانان شهرهای با شرایط مرزی و اهالی غیور آن به کمک مرزبانان آمدند تا از خاک کشورمان در مقابل تعرض و تجاوز احتمالی صیانت کنند.

سردار گودرزی افزود: ما در حال حاضر شرایط مطلوبی را در مرزهای کشورمان شاهد هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا با مجهز کردن مرزبانی‌ها به تجهیزات و امکانات مدرن در مراقبت و پاسبانی بیشتر زمینه آرامش و امنیت خاطر مرزنشینان را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مرزنشینان نیز سعی دارند تا به مجموعه مرزبانی کشور در ارتقا این شرایط کمک کنند که این خود وضعیت مطلوب‌تری را در دفاع از مرزها و حیثیت و ناموس کشور به وجود آورده است.

گودرزی با قدردانی از تلاش مجموعه منضبط همراه با تشکیلات منسجم مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اضافه کرد: در این مجموعه مرزبانانی غیور آموزش داده می‌شوند تا با حضور در مناطق مرزی بتوانند از کیان کشور و مرزهای پرافتخار دفاع کنند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در این مجموعه برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری متعدد اجرایی و عملیاتی می‌شود و مرزبانان غیور سعی می‌کنند با روحیه بالا شبانه‌روزی از مرزها صیانت کرده و به مساعدت و کمک مرزنشینان فضای آرامی را در مرزها برقرار کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سردار گودرزی استان اردبیل مرزبانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل

سفیر ایران از آزادی پنج صیاد ایرانی بازداشت شده در کشور «سیشل» و بازگشت آنها به کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران افزود: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

سیشل با نام رسمی جمهوری سیشل، کشور جزیره‌ای در خاور قارهٔ آفریقاست که در درون آب‌های اقیانوس هند جای گرفته‌است. سیشل، کوچک‌ترین کشور قاره آفریقا است که پایتخت آن ویکتوریا است.

این کشور، تنها کشور آفریقایی دارای شاخص توسعه انسانی با درجهٔ بسیار بالا می‌باشد. سیشل از مجمع‌الجزایری شامل ۱۱۵ جزیره تشکیل شده‌است که در حدود ۱۵۰۰ کیلومتری قاره آفریقا واقع شده‌اند.

این جزایر در شمال ماداگاسکار قرار گرفته‌اند. سیشل با ۱۰۰٬۰۹۲ نفر جمعیت، یکی از کمترین جمعیت‌ها را در میان کشورهای آفریقا دارد./ ویکیپدیا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم