Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:55:40 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (یکم شهریور ماه)

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۱۱۳

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (یکم شهریور ماه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، سه گوشی هوشمند در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته دیده می‌شود و مانند هفته قبل گوشی هوشمند شیائومی میکس ۴ صدرنشین این لیست است و تغییری در رتبه نداشته، اما جایگاه دوم را شیائومی ردمی ۱۰ تازه وارد کسب کرده و باید دید که در هفته آینده چه وضعیتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی جدید Google Pixel 5a 5G نیز دیگر تازه وارد این جدول است که رده سوم را تصاحب کرده است. جایگاه چهارم پرطرفدارترین گوشی‌های هفته مانند هفته قبل در اختیار گوشی Redmi Note 10 Pro شیائومی است. این گوشی محبوب ماه‌ها است که در نیمه بالایی این جدول قرار دارد.

شرایط شرکت های شیائومی و سامسونگ در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته

با یک سقوط سه پله‌ای گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold3 5G از رتبه دوم به رتبه پنجم تنزل رتبه داشته و بخشی از این امر به دلیل اضافه شدن گوشی‌های تازه وارد است. این اتفاق برای دیگر گوشی شرکت سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip3 5G نیز رخ داده و جایگاه این گوشی با سه پله سقوط به رده ششم رسیده است.

اما گوشی Xiaomi Poco X3 Pro مانند ردمی نوت ۱۰ پرو جایگاه هفتمی خود را حفظ کرده و بدون تغییر این هفته را گذرانده است. اما جایگاه هشتم به گوشی تازه واردی به نام iQOO 8 Pro که متعلق به شرکت ویوو است رسید.

دیگر گوشی که جایگاه خود را حفظ کرده و بدون تغییر بوده Redmi Note 10 معمولی شیائومی است که در همان جایگاه نهم جا خوش کرده است. اما جایگاه دهم در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته متعلق به Samsung Galaxy S21 Ultra 5G است که با دو پله تنزل رتبه به این جایگاه رسیده است و باید دید در هفته آینده چه شرایطی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۹ مرداد ماه)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرطرفدارترین گوشی هوشمند پرطرفدارترین گوشی پرطرفدارترین گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه