Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@18:56:16 GMT

تهران صدرنشین کشف رمزارزهای غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۲۰۲

سخنگوی صنعت برق از بیشترین آمار کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز (ماینر) در تهران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 "مصطفی رجبی مشهدی" با اشاره به اینکه از هفته گذشته تاکنون یک هزار و ۳۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در کشور کشف شده است، گفت: این تعداد دستگاه کشف شده بیش از ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ مگاوات برق مصرف می‌کردند.

سخنگوی صنعت برق افزود: از اواخر سال گذشته تاکنون بیش از ۵ هزار مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز با ۲۱۳ هزار دستگاه کشف شده که این مراکز ۶۰۶ مگاوات برق معادل یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی برق مصرف کرده‌اند که با انجام این کشفیات، برق مصرفی آنها به شبکه تزریق شده است.

رجبی مشهدی ادامه داد: با کشف این دستگاه‌ها، برق محل کشفیات قطع می‌شود و تا به نتیجه رسیدن پرونده در مراکز قضایی، متصل نخواهد شد.

 وی بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی که مصرف برق کشور افزایش یافته، افرادی که به استفاده غیر قانونی این دستگاه‌ها مبادرت دارند شرایط سختی را برای تأمین برق سایر مشترکان ایجاد می‌کنند.

سخنگوی صنعت برق گفت: بیشترین آمار کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز (ماینر) در تهران و سپس در آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و لرستان است.

برچسب ها: صنعت برق ، سخنگوی صنعت برق ، رمزارز ، استخراج رمزارزها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صنعت برق سخنگوی صنعت برق رمزارز استخراج رمزارزها غیرمجاز استخراج رمز ارز سخنگوی صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب