Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@12:43:43 GMT

معاوضه مهاجم سپاهان با مغانلو به بن‌بست خورد!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۲۴۰

معاوضه مهاجم سپاهان با مغانلو به بن‌بست خورد!

محبی ستاره جوان سپاهان از این تیم خداحافظی کرد و به زودی با تیم پرتغالی قرارداد می‌بندد هرچند گفته می‌شود امضای نهایی با او به دلیل عدم حضورش در بازی‌های اخیر تیم ملی به مشکل خورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن سابقا ملی‌پوش که در دوره ویلموتس در ترکیب اصلی تیم ملی هم بازی و گلزنی کرد، حالا درگیر یک قانون حرفه‌ای در لیگ پرتغال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سپاهان که دو فصل در این تیم توپ زده است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد، با انتشار پیامی از سپاهان و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

او در این متن نوشت که قدردان مدیریت و مجموعه سپاهان خواهد بود و در مدت حضور در سپاهان هدفی جز سربلندی تیمش نداشته است.

این مهاجم بوشهری که اخباری مبنی بر قطعی شدن حضورش در سانتاکلارا پرتغال به گوش می‌رسید، اکنون در این کشور حضور دارد و طبق توافق سپاهانی‌ها با سانتاکلارا به زودی با این باشگاه پرتغالی قرارداد می‌بندد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی سانتاکلارا لیگ پرتغال محمد محبی شهریار مغانلو محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هزاران نفر از مردم پرتغال با حضور در خیابان‌ها، ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند و خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

دیروز چهارشنبه و در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

کد خبر 6095092

دیگر خبرها

  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد