Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه نیوز، به چندین مورد کشف مدارک جعلی در ماه گذشته اشاره کرد و خواستار انتشار تصاویر هولوگرم امنیتی و کیفیت کاغذ دانشگاه شد و عنوان داشت که در موارد مکشوفه جدید به مالباختگان عنوان شده که آرم دانشگاه میباید با مشاهده مدرک در نور همانند پول کاغذی مشاهده شود که از شیوه های جدید کلاهبرداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد عابدی افزود که دو چهره سینما و تلویزیون با دریافت وجه ، از یک گانال اینستاگرامی تبلیغاتی برای تهیه مدرک کرده بودند که پرونده آنها به اتهام معاونت در بزه در دادسرای جرایم اینترنتی در حال رسیدگی است.

وی عنوان کرد که جهت جلوگیری از جعل مدارک دانشگاهی ، صدور مدارک به صورت متمرکز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و طبق شرایط اوراق بهادار و با ضرایب امنیتی بالا تهیه میشود و نسبت به سایر نظام های آموزش عالی کشور بسیار پیشرو و دارای پروتکل های صیانتی و امنیتی است و با بروزرسانی موارد برچسب و هولوگرام آن این فرآیند تکمیل تر شده و با دستگاه های چاپ معمولی و پرینتر امکان جعل آن وجود ندارد و دارای ۱۵ ملاک امنیتی شده است.

 

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان نمود که اطلاعات فارغ التحصیلان نزد دانشگاه به امانت است و از آنجا که امکان سرقت اطلاعات در بستر اینترنت وجود دارد ، از امکان استعلام اینترنتی مدرک که قبلا خبررسانی شده بود، خودداری شد و استعلام مدرک دانشگاه آزاد کمافی السابق فقط با ارسال درخواست استعلام توسط اشخاص حقوقی به دبیرخانه دانشگاه و یا استعلام اینترنتی از طریق سایت estelam.msrt.ir صرفا برای شخص فارغ التحصیل ۱۸ الی ۲۴ ماه پس از تاریخ صدور دانشنامه و پس از بررسی و طی مراحل سنجش ممکن خواهد بود و هرگونه سایت به نام دانشگاه آزاد اسلامی که در خصوص استعلام مدارک دانشگاه آزاد فعالیت دارد ، جعلی و ساختگی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف مدارک جعلی مدارک دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد