Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل یک شرکت دارویی آستان قدس با بیان اینکه خدمات گزینه پیشنهادی وزارت صمت در زمان تصدی مسئولیت در وزارت صمت و آستان قدس قابل تقدیر است، گفت: یکی از اقدامات ماندگار دکتر فاطمی امین، راه‌اندازی سامانه شفافیت در آستان قدس آنهم بعد از ۴۰ سال است.

به گزارش ایسنا، یک فعال اقتصادی در مورد سوابق و تجارب سیدرضا فاطمی‌امین، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی کرسی عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهارکرد: تمام موضوعاتی که یک فرد از بعد اقتصادی برای تصدی پست وزارت صمت نیاز دارد، در ایشان قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از نظر تخصص در این حوزه، چه روی کاغذ و چه بر اساس تجارب گذشته و در قیاس با مدیران گذشته مجموعه هایی نظیر آستان قدس و وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجموع پارامترها بیانگر توانمندی آقای فاطمی‌امین در این حوزه است.

او با اشاره به اینکه ۶۰ شرکت در زیر مجموعه سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی قرار دارند و فعالیت می کنند، اظهار کرد: این سازمان در زمینه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی، یک دولت کوچک محسوب می‌شود که آقای فاطمی‌امین در زمان مدیریت شان، به بهترین شکل مشکلات مدیریتی و زیربنایی این سازمان را برطرف کرده و سوددهی آن را به طور چشمگیر در قیاس با قبل افزایش دادند که تمام اسناد مالی آن موجود و قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اینکه فاطمی امین در سال‌های گذشته تجربه حضور در وزارت صمت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی داشته‌، افزود: وزیر پیشنهادی صمت، در هر حوزه های که مسئولیت داشته تحولات زیادی ایجاد کرده که نتیجه آن این بوده که هم در حوزه فرآیندی مالی و هم در خروجی، سوددهی اتفاق افتاده است.

او با اشاره به اینکه در موضوع راه اندازی سامانه شفافیت رضوی، هم عملکرد ایشان را می‌توان ملاحظه کرد، تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان تاکید بر شفافیت است که در این راستا، راه‌اندازی سامانه شفافیت در آستان قدس رضوی، از کارهای ماندگار محسوب می‌شود.

این فعال اقتصادی در توضیح پیرامون اهمیت شفاف سازی در آستان قدس رضوی، یادآور شد: پیش از حضور آیت الله رئیسی، سازمان‌های دارایی و تامین اجتماعی جرات ورود به این حوزه‌ها در آستان قدس رضوی را نداشتند، اما این موارد در دوران تصدی مسئولیت دکتر فاطمی امین در کنار آیت الله رئیسی اتفاق افتاد که رهاوردهای آن دوره‌های قبل از آن، کاملا قابل بررسی است.

وی افزود: شما اقدامات صورت گرفته قبل و بعد از سال ۹۵-۹۶ را در سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی بررسی و ملاحظه کنید حتما معنای مدیریت را به خوبی حس خواهید کرد. در سالیان اخیر، یکبار وجود شیخ الوزرا را امتحان کردیم و نتیجه حضورشان را جامعه و مردم کاملا درک کرده اند، حالا وقت آن است که نیروهای باانگیزه، دارای کارنامه و ثابت شده پای به میدان بگذارند تا وضعیت مردم را رو به بهبودی سوق دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آستان قدس رضوی فاطمی امین آستان قدس وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی