Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت و زورگیری در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی اعضای یک باند ۷ نفره متشکل از ۶ مرد و یک زن شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان واقع در شهرک کرناچی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیری افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶ عدد پلاک خودرو، ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۱ عدد فشنگ اسلحه پران، یک دستگاه تلویزیون، ۲ عدد ساعت مچی، تعدادی لوازم و قطعات خودرو، سیم برق، تعدادی قیچی مخصوص سرقت کابل و ... کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و افزود: مبارزه با سارقان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

کشف ۸۸۸ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۸۸۸ فقره سرقت طی ماه گذشته در مرکز استان کشف شد.

علیرضا دلیری افزود: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۵۸۱ سارق و ۳۵ قاچاقچی کالا نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او با اشاره به کشف حدود هفت کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، از دستگیری ۴۵ قاچاقچی و خرده فروش و جمع آوری ۱۱۰ معتاد متجاهر خبر داد.

دلیری از توقیف ۴۶ قبضه سلاح غیرمجاز با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه توقیف ۷۷۹ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گل و گراس در این شهرستان خبر داد.

بهروز فخری افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس صحنه از نگهداری مقدار زیادی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی فرد مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فخری افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۳۳ کیلوگرم ماده مخدر گل و گراس کشف و فرد قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴۴ راس احشام قاچاق در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۴۴ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علی عزیزیان افزود: ماموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی چهر حین گشتزنی و در ماموریت‌های جداگانه ۲ دستگاه خودرو حامل دام را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۴۴ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال کشف شد.

عزیزیان از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای شهرستان کرمانشاه فرمانده انتظامی مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماٌموران انتظامی شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پلیسی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق وفاقد هرگونه مجوز تردد از یکی از شهرستان‌های همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پیگیری موضوع را دردستورکار خود قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۳ متهم که قصد تحویل این دام‌ها به خارج از استان داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: متهمان با توجه به اینکه دارای سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق دام اشاره کرد و گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 6095445

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه