Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، شرکت مخابرات شهرستان رامسر به منظور دستیابی مردم و خصوصا دانش اموزان به خطوط مخابراتی و اینترنت پرسرعت در شرایط کرونایی کشور وجهان طرحهای مخابراتی را در روستاهای جواهر ده ، پتک ، گاورمک و جلو با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و یکصد میلیون تومان اجرا کرده است.

با بهره برداری از طرح ها در این مناطق کوهستانی که علاوه ساکنان این منطقه مشکل اینترنتی و خطوط تلفن این منطقه برطرف می شود ضمن اینکه گردشگرانی که به خاطر آب و هوای مناسب به این منطقه سفر می کنند می توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهستان سخت سر بخش مرکزی رامسر به دلیل ساخت و سازهای زیاد همواره با مشکلات مخابراتی مواجه بوده است بطوری که ساکنان این منطقه از سرعت پائین اینترت و مشکلات مخابراتی در این منطقه گله مند بودند.

فرماندار شهرستان رامسر روز دوشنبه در آستانه هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت همزمان با هفته دولت ۲۰ طرح عمرانی وخدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

محمد آزاد افزود: علاوه برافتتاح طرح های مخابراتی روستاهای گاو رمک، پتک و جلو و جواهرده ، در حوزه راهداری و حمل نقل جاده ای  آسفالت روستاهای زرودک، نمکدره،لتر، لترنسا، میانلات، چورته و گلین از روستاهای بخش دالخانی رامسر و بخشی از روستاهای بخش جواهرده هم در در طول هفته دولت به بهره برداری خواهد رسد.

 وی گفت: همچینن خوابگاه ورزشی و زمین ساحل فوتبال از دیگر طرح قابل افتتاح در این شهرستان است.

آزاد بهره برداری از دبیرستان شبانه روزی حاج حسین احمدنژاد و دبستان دخترانه مهدیه ، و نصب کابلهای خود نگهدار شرکت توزیع برق از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد که در این هفته همچنین پیاده رو سازی خیابان شهید بهشتی، دیواره سازی رودخانه صفارود،دیواره سازی بخش دیگری از این رودخانه و تغییر سنگ فرش های بلوار تاریخی معلم از سوی شهرداری رامسر به بهره برداری می رسد.

آزاد همچین بهره برداری از مرکز هتل داری و گردشگری اداره کل اموزش فنی و حرفه ای از دیگر طرح های این شهرستان بیان کرد و گفت که علاوه بر این بهره بردای از کانال هدایت آب جهاد کشاورزی اسفالت، جدول، کانال هدایت آب های سطحی و روستایی در این هفته اغاز می شود.

به گفته وی، قرار است چند طرح عمرانی شامل بهسازی و مرمت خیابانهای ، پیاده روسازی ، اسفالت کوچه ها و معابر عمومی شهرداری کتالم و ساداتشهر هم به بهره برداری برسد.

فرماندار رامسر همچنین از راه اندازی دستگاه پردازش زباله در سایت کلاکولی این شهر خبرداد و گفت این طرح که از سوی بخش خصوصی اجرایی شده در کاهش تخریب محیط زیست منطقه نقش زیادی ایفا می کند.

آزاد با اشاره به اغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال جدید فرودگاه رامسر گفت: برای اجرای این طرح که در راستای طرح توسعه فرودگاه رامسر است ۴۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران قرار دارد.


 

برچسب‌ها هفته دولت مازندران رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مازندران رامسر هفته دولت مازندران رامسر بهره برداری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر