Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا از ادامه روند تخلیه افغانستانی‌ها صرف نظر از ضرب الاجل اعلام شده خبر داد.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تلاش‌ها برای تخلیه افغانستانی‌های مایل به ترک کشور، صرف نظر از ضرب الاجل اعلام شده برای خروج متوقف نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت: زمان مشخصی برای تعهد طالبان به منظور تأمین مسیر ایمن به فرودگاه کابل وجود ندارد.

هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان امروز (دوشنبه) در سخنانی گفته بود رهبران گروه هفت کشورصنعتی جهان (جی هفت) می‌بایستی تلاش‌ها برای تخلیه از فرودگاه کابل را هماهنگ کرده و مشخص نمایند آیا بایستی این کار بعد از ضرب الاجل ۳۱ اوت که از سوی آمریکا مشخص شده، ادامه داشته باشد یا خیر.

هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان امروز همچنین خطاب به خبرنگاران در برلین گفته بود که در نشست شان، رهبران گروه هفت در خصوص چگونگی بهبود دسترسی افراد به فرودگاه کابل گفتگو می‌کنند. او گفت آلمان به دنبال گزینه‌هایی است تا فرودگاه کابل را بعد از ۳۱ اوت برای چند روز فعال نگه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه آمریکا ضرب الاجل هایکو ماس فرودگاه کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: اولین گروه از زائران سرزمین وحی از طریق فرودگاه بندرعباس به استان بازگشتند. - اخبار استانها -

جمشید دلفاردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: اولین پرواز عمره بعد از 9 سال از طریق فرودگاه بندرعباس، زائران را به سرزمین وحی اعزام کرد و خوشبختانه امروز اولین گروه از زائران به استان بازگشتند.

وی افزود: خدارا شاکر هستیم که تمام زائران اعزامی در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی هم در پرواز نداشتیم.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: 13 و 14 خرداد هم ما پرواز حج تمتع خواهیم داشت و از 15 مرداد به بعد هم به صورت هفتگی اعزام زائران عمره مفرده از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/864

 

دیگر خبرها

  • ادعای مقام آمریکایی علیه ایران | لوید آستین: ارسال تسلیحات به اسرائیل متوقف شد
  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • هشدار وزیر خارجه آلمان درباره حمله اسرائیل / یک میلیون فلسطینی نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • هوا در ۵ نقطه خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد