Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز جلسه‌ای مهم و مفید را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

آقای گل لیگ دسته یک به پرسپولیس می پیوندد

این جلسه با حضور سیدمجید صدری به عنوان رئیس، جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره و همچنین غلامعلی محمدعلیپور، محمد مسجدی و محمد فیاض برگزار شد و همه اعضا در جلسه حضور داشتند تا در خصوص سه محور اصلی این روزها صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین موضوع، بحث مزایده برای انتخاب کارگزار جدید باشگاه بود. در این بخش، اعضای حاضر در جلسه با جدیت فراوانی مسائل را پیگیری کردند و تصمیمات مهمی اتخاذ شد تا اولین گام برای رسیدن به مزایده برداشته شود.

سپس سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه، گزارشی از عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات داد و در خصوص بازیکنان جذب شده و همچنین ستاره‌هایی که قراردادشان تمدید شده است، در جمع اعضای هیئت مدیره به صحبت پرداخت.

آخرین محور گفت‌وگوی مدیران باشگاه پرسپولیس، مربوط به سفر تیم به تاجیکستان بود. پرسپولیس باید در روز ۲۳ شهریور ماه در شهر دوشنبه، به مصاف استقلال تاجیکستان برود و به همین منظور، اعضای هیئت مدیره در خصوص ایجاد بهترین شرایط سفر، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این جلسه که در محل باشگاه برگزار شده بود، حدود دو ساعت به طول انجامید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1108040 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران اعضای هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار