Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان سازمان لیگ برتر انگلیس و اتحادیه باشگاه‌های اروپا درصدد هستند از سفر بازیکنان ملی‌پوش باشگاه‌های قاره سبز به کشورهایی که در فهرست کشورهای دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند جلوگیری کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورت، لیگ برتر انگلیس و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) برای جلوگیری از به دردسر افتادن تیم‌‌های باشگاهی قاره سبز به خاطر از دست دادن بازیکنان‌شان برای سپری کردن دوره قرنطینه اجباری، در نظر دارند از سفر بازیکنان ملی‌پوش به کشورهایی مانند آرژانتین، برزیل و مصر که در فهرست کشورهای دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند ممانعت به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که اغلب ستاره‌های لاتین شاغل در اروپا از جمله لیونل مسی و نیمار نمی‌توانند به کشورهای خود سفر کنند چرا که در بازگشت باید 10 روز در هتل شوند و به این ترتیب برای مدتی از همراهی تیم‌های باشگاهی‌شان بازخواهند ماند.

لیورپول مانع سفر صلاح به مصر برای همراهی تیم ملی می‌شود

اتحادیه باشگاه‌های اروپا در نظر دارد از سفر بازیکنان به کشورهای قرمز کرونایی برای بازی‌های ملی ماه سپتامبر جلوگیری کند مگر اینکه تمهیداتی برای این دسته از بازیکنان اندیشیده شود که آنها را قرنطینه اجباری معاف کند. در صورت در نظر گرفته شدن چنین معافیتی و موفقیت اتحادیه باشگاه‌های اروپا و لیگ برتر انگلیس برای جلوگیری از سفر ملی‌پوشان کشورهای قرمز، می‌توان انتظار غیبت گروه زیادی از ستاره‌های آمریکای لاتین در بازی‌‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را داشت. این در حالیست که در دور بعدی بازی‌‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی، تیم ملی برزیل در بازی سوپرکلاسیکو میزبان رقیب دیرینه‌اش آرژانتین است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال اروپا لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا فوتبال اروپا لیگ برتر انگلیس باشگاه های اروپا قرمز کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از ابتدای محور کرج - چالوس (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات عمرانی ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده رضی آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

گلشن – سراوان

محور دارای انسداد فصلی پونل – خلخال محدودیت‌های تردد "کارگاه جاده ای مهم (منجر به انسداد) " در استان البرز، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر ۱ تا ۶ و مورخ نهم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. کد خبر 748531

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان