Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:27:35 GMT

آمار ضعیف بازیکن جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۸۹۹

آمار ضعیف بازیکن جدید استقلال

محمدرضا آزادی که با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست جزو بازیکنان نیمکت نشین تیم یونانی بوده است.

این هافبک تهاجمی و مهاجم سابق تراکتور و پانتولیکوس یونان، سابقه بازی در تیم ملی امید را هم در کارنامه خود دارد اما او در فصل گذشته و در سوپر لیگ یونان از مجموع ۲۶ بازی تیمش در ۱۱ دیدار به مدت ۳۰۲ دقیقه در میدان حضور داشت که میانگین ۲۷ دقیقه در هر بازی را برای او برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی در فصل پیش سوپرلیگ یونان در ۱۳ بازی روی نیمکت بود و در ۱۳ بازی دیگر اصلا در لیست ۱۸ نفره سرمربی تیمش هم قرار نداشت.

آزادی در هیچ یک از دیدارهای تیمش ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور نداشته و بیشترین دقایق بازی برای تیم یونانی او ۶۲ دقیقه بوده است. البته این بازیکن در دو دیدار جام حذفی نیز همراه با تیم باشگاهی اش روبروی تیم پاناتینایکوس به میدان رفت ولی پانتولیکوس هر دو بازی با نتیجه مشابه ۰-۳ شکست خورد و در نهایت در همان دور اول حذف شد./ خبر ورزشی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)