Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نیک بین با اشاره به اینکه نظر مثبت نسبت به وزیر بهداشت دارد، گفت: نمایندگان مردم انتظار دارند که وزیر بهداشت آینده برنامه ای برای کنترل بحران کرونا داشته باشد و بتواند آن را کنترل کند همچنین داشتن برنامه های اجرایی وزیر آینده در اولویت است.

جواد نیک بین نماینده شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت در دولت سیزدهم گفت: نظر من نسبت به ایشان مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نمایندگان مردم انتظار دارند که وزیر بهداشت آینده، برنامه ای برای بحران کرونا داشته باشد و بتواند آن را کنترل کند همچنین داشتن برنامه های اجرایی وزیر آینده در اولویت است.

نیک بین ادامه داد: حمایت از کادر بهداشت و درمان باید در اولویت کار های آقای عین اللهی باشد.

 گفتنی است بهرام عین اللهی متولد 1337 در سراب ، وزیر بهداشت و درمان دولت رئیسی است. فارغ التحصیل فوق تخصص قرنیه چشم و بیماری «سگمان قدامی» از دانشگاه شهید بهشتی تهران است که سابقه حضور در جبهه جنگ را دارد. ایشان از آن زمان ریاست بخش چشم بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد را نیز برعهده گرفت. او همچنین مسئول کمیته جذب دانشجویی جهاد سازندگی در شورای انقلاب فرهنگی بوده و مدتی معاون درمان بهداری کل سپاه را نیز برعهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی برنا دولت وزیر بهداشت بهداشت و درمان درمان فارغ التحصیل شهید بهشتی جنگ بیمارستان انقلاب معاون وزیر بهداشت دولت سیزدهم وزیر بهداشت عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی در دیدار با مهدی حسین‌پور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندار استان کردستان اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد صادرات و واردات از مرز باشماق مریوان، نیازمند آزمایشگاه استاندارد برای کنترل کیفی کالاها و مشتقات نفتی است.

وی گفت: هم‌اکنون استاندارد در مرز باشماق نماینده‌ای به منظور کنترل کالا دارد و هنوز آزمایشگاه رسمی و ثابتی در این مرز وجود ندارد.

وی ایجاد یک مرکز نمونه‌برداری ثابت استاندارد را در مرز باشماق لازم دانست و افزود: باتوجه به حجم زیاد صادارات و واردات کالا در مرز باشماق کنترل بر صادرات کالا در این مرز ضروری است.

احمدی تأکید کرد: در همراهی و حمایت از اداره‌کل استاندارد استان کردستان برای تقویت نظام تحولی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: بدون تردید توفیق سازمان ملی استاندارد ایران پس از ۲۶ سال در اعتبار سنجی به کالای ایرانی و عرضه آن به ۱۱۰ کشور جهان نشان از حاکمیت مدیریت جهادی با رویکرد انقلابی و مردمی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران است.

مهدی حسین‌پور از حمایت و پشتیبانی در اتمام پروژه ساختمان صادرات و واردات استاندارد استان کردستان در مرز باشماق از فرماندار شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097972

دیگر خبرها

  • امیدوارم بتوانیم حقوق دستیاران را به ۲۰ میلیون برسانیم
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت