Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@15:44:53 GMT

حمایت رئیس کانون بازنشستگان از عبدالملکی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۷۲۱۹

رئیس کانون عالی مستمری‌بگیران و بازنشستگان کشور ادامه داد: ثبت نام ۱۸۰ ناطق موافق، به عبدالملکی کمک می‌کند مصمم‌تر جلوی باج‌خواهی ها بایستد و پیام مجلس به بازنشستگان و کارگران و عزم راسخ در مبارزه با فساد بدون توجه به حواشی ما را امیدوار کرد. علی اصغر بیات رئیس کانون بازنشستگان سراسر کشور در گفتگو با "ناطقان" ضمن اشاره بررسی سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی کار در جلسه روز گذشته مجلس گفت: حمایت مجلس انقلابی از گزینه پیشنهادی وزارت کار پشتوانه محکمی برای حل مشکلات است و بسیار امیدواریم با حضور مدیری جوان، پرتوان و با انگیزه بار مشکلات از دوش بارنشستگان کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کانون عالی مستمری‌بگیران و بازنشستگان کشور ادامه داد: ثبت نام ۱۸۰ ناطق موافق، به عبدالملکی کمک می‌کند مصمم‌تر جلوی باج‌خواهی ها بایستد و پیام مجلس به بازنشستگان و کارگران و عزم راسخ در مبارزه با فساد بدون توجه به حواشی ما را امیدوار کرد.
به گزارش ناطقان؛ حجت اله عبدالملکی متولد سال ۱۳۶۰، دارای دکترای اقتصاد و معاون فعلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است که از سوی ابراهیم رئیسی بعنوان وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی به مجلس معرفی شده است. برچسب ها: علی اصغر بیات ، عبدالملکی ، ناطقان ، رای اعتماد ، مجلس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی اصغر بیات عبدالملکی ناطقان رای اعتماد مجلس رئیس کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود