Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدعلی کیانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با کمال تاسف از سوی مدیریت آی.تی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی پیرامون میزان مرگ و میر در بین افرادی که در ایران واکسن کرونا دریافت کرده اند، برای وزیر بهداشت تهیه شده است که صحت ندارد و تحلیل آن از اساس اشتباه است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد بیان کرد: اگرچه ممکن است موارد فوتی در کشورمان از بین افرادی که واکسن زده اند به نسبت کشورهای پیشرفته کمی بیشتر باشد، اما ارقام گفته شده در این زمینه به هیچ وجه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: قیاس انجام شده در این گزارش مبنای علمی ندارد و برخی با مطرح کردن این موضوع به دنبال تحقق اهداف خود هستند.

در روزهای اخیر گزارشی پیرامون مرگ و میر بالای کرونا در بین افراد واکسن زده ایرانی منتشر شده است که در رسانه های بیگانه نیز بازتاب وسیعی یافته و نگرانی های زیادی را در بین مردم و ایجاد تردید در آنان نسبت به لزوم واکسن زدن در پی داشته است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبانه روز گذشته، ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داده اند که بر این اساس شمار جان باختگان این بیماری مجموعا به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ نفر رسیده است.

در این مدت ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که پنج هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

تاکنون مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به چهار میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۷۱ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد مرگ و میر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد مرگ و میر مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران