Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در استان البرز ۱۲ شهرک صنعتی با ۶ هزار واحد صنعتی وجود دارد که ۳۶۰۰ واحد آن شامل صنایع کوچک و متوسط هستند.

اولین تولیدکننده مبدل های حرارتی در ایران و خاورمیانه در استان البرز در شهرک صنعتی اشتهارد قرار دارد.

ایران در تولید رادیاتور بعد از آمریکا، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، رومانی و چین در جایگاه هفتمین دنیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری، مدیر تولید شرکت رادیاتور شهرک صنعتی اشتهارد نیز در این باره گفت: مبدل های حرارتی در صنایع مختلف کاربرد دارد، مانند صنایع پتروشیمی، گاز، نفت، صنایع هوایی، ریلی، کشاورزی، ماشین آلات معادن و راه سازی که نیاز به رادیاتورهای خنک کننده دارند.

یکی از کارگران با اشاره به این که کارهای مربوط به ساخت رادیاتور را انجام می دهیم، افزود: ورقه های رادیاتور جهت کار تولید به دست ما می رسد و طبق اندازه آن ها را برش می دهیم.

پورسیف، سرمایه گذار واحد صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد گفت: برندی که ما تولید می کنیم با برند ژاپن، آمریکا، اسپانیا و ایتالیا برابری می کند، کیفیت ما بالاتر از سطح اروپایی است.

 او افزود: به صفر رسیدن واردات مبدل های حرارتی با تلاش و پشتکار جوانان ایران انجام شده است.

ثابتی، مدیر واحد کنترل کیفیت شهرک صنعتی اشتهارد نیز گفت: باتوجه به این که محصولات، داخل کشور تولید می شوند، زمان تحویل کمتری صرف می شود و خدمات پس از فروش بهتری دارند، همچنین از خروج ارز کشور جلوگیری می شود.

اکبری، مدیر بخش اجرایی واحد صنعتی اشتهارد نیز در ادامه گفت: در حال حاضر بیشترین نیروی متخصص در مجموعه تولید رادیاتور  در شهرک صنعتی اشتهارد مشغول به کار هستند.

عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز افزود: صنایع بسیار خوبی در البرز داریم، ۱۵۰ برند اول کشور در استان البرز واقع شده اند.

صنایع کوچک از چهار جنبه کارآفرینی، نوآوری، ایجاد فرصت های شغلی و پویای صنعت به اقتصاد ایران کمک می کنند.

بیش از ۵۰ درصد رونق اقتصادی البرز با همین صنایع کوچک و متوسط ایجاد می شود.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید داخلی شهرک صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد مبدل های حرارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار