Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:51:38 GMT

ورود هم‌پستی جدید محمدی به دوحه

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۷۶۱۱

ورود هم‌پستی جدید محمدی به دوحه

تیم العربی دوحه بازیکن جدیدی را در پست مهرداد محمدی جذب می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه العرب قطر، انتظار می‌رود آورن بوبنتزا، مهاجم گابونی تیم هاتای اسپور ترکیه با ورود به دوحه قراردادش نهایی‌اش را برای پیوستن به العربی تکمیل کند. این مهاجم آفریقایی در فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه بهترین گلزن شد و زوج جدید مهرداد محمدی در خط حمله تیم العربی دوحه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

تیم العربی با به پایان رساندن اردویش در اسپانیا سومین و آخرین مرحله آماده‌سازی پیش‌فصل جدید لیگ ستارگان قطر را در دوحه آغاز کرد. این تیم با جذب مهاجم گابونی فهرست لژیونرهایش را تکمیل می‌کند.

 

همچنین تیم الاهلی که با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیه اردو زده بود به دوحه بازگشت. الاهلی در این اردوی سه هفته‌ای با حضور تمامی بازیکنانش دیدارهای تدارکاتی نیز با تیم‌های عربی، ترکیه‌ای و آفریقایی برگزار کرد. الاهلی در نخستین بازی فصل جدید لیگ ستارگان به مصاف  قطر اس‌سی خواهد رفت.

ترجمه: تسنیم

  قطر العربی مهرداد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر العربی مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم