Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ عملیات استانداردسازی ورودی شهرک شهید کشوری به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان ایلامی و ساکنین منطقه از امروز در دستور کار قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ روز گذشته گزارشی با عنوان "ورودی شهرک شهید کشوری ایلام همچنان جان می‌ستاند" در خبرگزاری تسنیم ایلام درج شد که براساس آن، عدم استاندارد کافی مسیر میدان قرآن به سمت شهرک شهید کشوری طی سال‌های گذشته سبب بروز سوانح رانندگی متعددی در این مسیر شده‌است که در آخرین سانحه رانندگی طی روزهای گذشته شاهد فوت سه تن از شهروندان ایلامی در منطقه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌از پیگیری‌های خبرنگار تسنیم و گفت‌وگو با مسئولان مربوط، روز گذشته جلسه‌ای فوری جهت بررسی مشکلات منطقه تشکیل شد.

 لزوم پیگیری مشکلات  

رضا امیری‌مقدم در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با حضور رییس پلیس راه، مدیرکل راهداری، سرپرست شهرداری و نماینده معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، حل مشکلات این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین دادستان استان ایلام با بیان این‌که تامین اعتبار این پروژه توسط دستگاه‌های مربوط باید هرچه سریع‌تر پیگیری و برطرف شود افزود: از امروز ماشین آلات جهت بهسازی ورودی شهرک شهید کشوری در منطقه مستقر و عملیات بهسازی آغاز می‌شود.

نصب علائم راهنمایی و سیستم روشنایی

محمد رضا رضایی معاون اداره‌کل راهداری استان ایلام نیز دراین‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: با توجه به مشکلات مسیر مذکور از امروز ادوات و تجهیزات لازم در این منطقه مستقر و عملیات آسفالت آن انجام می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: پس‌از انجام آسفالت، سایر اقدامات ازجمله نصب علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین نصب سیستم روشنایی منطقه در دستور کار قرار می‌گیرد.

سعید انوری سخن‌گوی شورای شهر ایلام نیز دراین‌باره به تسنیم می‌گوید: با توجه به لزوم بهسازی و ایمن‌سازی منطقه مذکور که یکی از نیازهای اصلی ساکنین منطقه است، از امروز اکیپ‌هایی در منطقه مستقر و عملیات بهسازی مسیر آغاز می‌شود.

ورودی "شهرک شهید کشوری" ایلام همچنان جان می‌ستاند/ وعده سه ساله ایمن‌سازی + مستنداتنظارت بر ناوگان حمل بار و مسافر در استان کرمان تشدید شد؛ ایمن‌سازی راه‌ها و نوسازی ناوگان فرسودهتخصیص اعتبار 3 میلیارد تومانی برای اصلاح جاده مرگ/ «سیاخ دارنگون» جانی دوباره می‌گیردبی‌تدبیری در محور بجنورد-گلستان/قربانیان «جاده مرگ» هر روز بیشتر می‌شوند

قرار گرفتن تعداد زیادی از تالارهای عروسی در مسیر میدان قرآن به سمت شهرک شهید کشوری سبب شده در اکثر روزها به‌ویژه در روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک‌های سنگینی در منطقه مذکور باشیم و همین امر لزوم توجه به بهسازی و ایمن‌سازی منطقه مذکور را افزایش می‌دهد و ضروری است مسئولان مربوط با استانداردسازی این منطقه یکی از مطالبات اصلی شهروندان ایلامی و همچنین ساکنان منطقه را محقق نمایند تا علاوه‌بر ایمن‌سازی، شاهد کاهش سوانح رانندگی در این مسیر باشیم.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتماً با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد خبر 6096905

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش