Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: جلسات شورای شهرقدس برای انتخاب شهردار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس حسینعلی مقدم در حاشیه جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهرقدس که عصر روز دوشنبه با حضور اعضا و ۹ گزینه تصدی پست شهرداری قدس برگزار شد، گفت: ابتدا برای انتخاب شهردار گزینه های بیشتری وجود داشت ولی با تحقیقات کامل و بررسی برنامه‌ها ۹ نفر انتخاب شدند که در جلسه که برگزار شد شاهد دفاع این افراد از برنامه‌های خود برای سکانداری شهرداری قدس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای انتخاب این افراد جلسات متعدد و به صورت جداگانه با این نامزدها برگزار شده است که امیدواریم با جمع‌بندی کلی اعضا شایسته‌ترین فرد بعنوان شهردار قدس معرفی گردد.

مهندس مقدم اظهار داشت: آقایان ناصری‌پور معاون فرمانداری قدس، احسان‌الله بهرامی‌نژاد معاون فرمانداری قدس در سال ۱۳۹۰، عباس شوندی شهردار سابق شهرهای اندیشه، صباشهر و نسیم شهر، خدابخش محمدزاده پودینه عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهرقدس، معاون فرماندار قدس، معاون شهردار در ملارد و باغستان، عسگر نصیری شهردار میانه و معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، محمد‌صالح ضیایی، سید حجت موسوی شهردار قرچک و گرمدره، حمیدرصا کاظمی‌صیاد مدیر منطقه ۳ شهرداری قدس و معاونت خدمات شهری شهرداری قدس و علیرضا عرب شهردار گلستان و معاون شهرسازی شهرداری قدس ۹ نامزد منتخب تصدی پست شهرداری قدس هستند که در جلسه عصر روز دوشنبه هر کدام ۱۵ دقیقه فرصت داشتند تا با ارائه برنامه‌ها و رزومه خودشان را معرفی نمایند.

لازم بذکر است جلسه بررسی برنامه نامزدهای تصدی پست شهرداری قدس ۴ ساعت به طول انجامید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهرقدس شهرداری قدس برای انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله