Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری دومین رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: دومین رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان در ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رویداد استارتاپی در قالب برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان  و به صورت مجازی و در سه حوزه آموزش الکترونیکی، گردشگری و توریسم و صنایع دستی ۱۵ شهریور ماه در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریورماه نیز دو پیش رویداد برگزار می‌شود و پس از داوری، ایده های منتخب در رویداد اصلی به رقابت خواهند پرداخت.

منصفی راد اضافه کرد: در رویداد پایانی، سه ایده برتر توسط داوران انتخاب می شوند و همراه با اهدا جوایز ویژه همچنین می توانند در مرکز نوآوری طراحی اپلیکیشن موبایل مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان نیز مستقر شوند.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد استارتاپی می توانند با مراجعه به سامانه مجازی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان به آدرس  amjad.jde.ir/sm با رمز عبور ۱۲۳۴۵۶ و ورود به لینک ثبت ایده https://se.uast.ac.ir/fa/form/۳۷۵، ایده خود را جهت شرکت در این رویداد ثبت کنند، همچنین می توانند با شماره ۰۹۱۲۷۳۱۲۸۲۰ – ۰۹۹۲۱۷۹۷۸۵۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سمنان منطقه سمنان جهاد دانشگاهی استارت آپ ها طراحی اپلیکیشن موبایل رویداد استارتاپی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان