Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ نیروهای شرکتی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای که یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در یاسوج قرر گرفته از بی عدالتی نسبت به خود گلایه کرده‌اند.

در این نامه آمده است: هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی؟؟؟ اما این بار نه در کربلا، بلکه زبان حال نیروهای شرکتی اورژانس ۱۱۵ در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد است!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای مذکور از به روزترین و توانمند ترین نیروهای کادر درمان در رشته های بیهوشی، پرستاری و فوریت های پزشکی در استان هستند.

چرا هیچ کس به داد و البته بیداد آنها نمی رسد؟! حال و روز این نیروها خجالت آور است اما نه برای خودشان برای مسئولین ذیربط...!

۱۶ ماه هست که اسیر بی نظمی و بی قانونی در امر پرداخت حق و حقوقشان هستند.

حقوقشان تقریبا یک سوم نیروهای هم رده، با مدرک و کار یکسان هست!!! چرا پرسنلی که بصورت تخصصی و علمی در خط اول سلامت و درمان کشور خدمت می‌کنند بعضا باید مجبور به کارگری و مسافرکشی( اسنپ) شوند؟؟؟!!!!!!

پنج ماه اضافه کار اجباری و اختیاری آنها چه شد؟ هشت ماه فوق العاده ویژه آن ها کجا رفت؟ سه ماه حقوق معوق آنها در کجا گیر کرده است؟ جریان حقوق نصفه و نیمه فروردین و اردیبهشت آنها چیست؟.

بخشنامه های ابلاغی وزارت بهداشت در مورد نیروهای شرکتی به دانشگاه علوم پزشکی و عدم اجرای آنها تحت لوای چه دستاویزی است؟ عیدی و سنوات آنها کجا رفته است؟ حق ماموریت و مرخصی های ذخیره شده آنها محو کدام افق گشته است؟ شب کاری ها و جمعه کاری های این پرسنل چه سرانجامی داشته است؟.

کارانه آنها چه سرنوشتی پیدا کرده است؟ کار کردن و شیفت دادن در سال ۹۹، اما پرداخت حقوق طبق سال ۹۸ چه فلسفه ای دارد‌؟ حقوقهای ۳ و نیم‌ و ۴ میلیون در سال ۹۹!!! و حقوق ۵ میلیون درسال ۱۴۰۰ !!!!را کجای دل هایشان بگذارند...؟؟!!!

آیا وعده وعید های سریالی و توأم با عدم صداقت از سوی مدیران دانشگاه سوهانی بر روح و روان نیروهای زحمتکش، شایسته و بی ادعای اورژانس ۱۱۵ نشده است؟.

تکلیف پرسنلی که در شهرستان های دیگر به دور از خانه و کاشانه با هزینه شخصی خود در امر ایاب و ذهاب غذا و لباس مشغول خدمات‌رسانی به هموطنان و شهروندان در جاده ها وشهرهای مختلف استان هستند چیست؟.

آیا حق پرسنلی که شبانه روزی از روی عشق، وجدان، انسانیت،علم،مهارت و مهربانی در موارد وماموریتهای حساس( زایمان،تشنج،تیرخوردگی، خونریزی،سکته های قلبی ومغزی،سوختگی، سقوط،غرق شدگی،تصادفات،حوادث طبیعی وغیر طبیعی با حداقل امکانات جانفشانی می‌کنند این است؟.

چه کسی پاسخگوی امرار معاش خانواده های آنهاست؟ چرا دانشگاه و شرکت تحت نظر دانشگاه به بخشنامه های وزارت در امر حقوق و مزایای این پرسنل اعتنایی نکرده است؟.

چرا مسئولین دانشگاه به جای تسهیل امور، سیاست سنگ اندازی را پیش گرفتند؟
در بحبوحه ی بزرگ‌ترین پاندمی قرن، حق وحقوق نیروهای شرکتی اورژانس ۱۱۵ به "توقیع" چه کسی باید "موکد" بگشت، که نگشت؟؟!!

آیا شرایط مذکور شایسته ی پرسنل محترم و ارزشمند اورژانس ۱۱۵( فوریتهای پزشکی،پرستار وپیراپزشک) می باشد؟ دانشگاه علوم پزشکی پاسخگو باشد.

پیوست:????????????????

۱؛عدم اجرای بخشنامه ی افزایش حقوق نیروهای شرکتی مشاغل وزارت بهداشت۱۳۹۹،به شماره (/۲۹۵۶/۲۰۹/د )و مورخ؛( ۱۳۹۹/۵/۴)
۲؛عدم پرداخت خدمات رفاهی( فوق العاده ویژه) ازتاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ پیرو بخشنامه ی مربوطه به شماره((/۲۰۹/۷۷۶۳/د) ) مورخ(۱۳۹۹/۱۰/۱۵).
۳؛عدم اجرای بخشنامه ی اداره ی کار،پیرو استعلام مرکز اورژانس مربوط به پرداخت شبکاری وجمعه کاری و به شماره (۹۵۰۲) مورخ(۱۳۹۹/۱۰/۰۱)
۴؛ عدم اجرای بخشنامه افزایش حقوق نیروهای شرکتی وزارت بهداشت درسال۱۴۰۰ به شماره(د/۲۰۹/۱۴۵۵) ومورخ (۱۴۰۰/۲۸/۲)
۵؛عدم اجرای بخشنامه مربوط به افزایش پارامترهای مندرج در احکام، به شماره(۱۰۰/۲۷۷) و مورخ؛(۱۴۰۰/۰۲/۲۰).

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اورژانس کهگیلویه و بویراحمد وزارت بهداشت درمان نیروهای شرکتی اورژانس عدم اجرای بخشنامه اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم