Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سپاه ثارالله کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شما اگر می‌خواهید به من خدمتی کنید گهگاه به یادم بیاورید که: من همان محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد، اهل قزوینم که قبلاً دوره‌گردی می‌کردم و در آغاز نوجوانی قابلمه و بادیه فروش بودم؛ و هرگاه دیدید که در من تغییراتی به وجود آمده و ممکن است خود را فراموش کرده باشم همان مشخصات را در کنار گوشم زمزمه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تذکر و یادآوری برای من از خیلی چیز‌ها ارزنده‌تر است» "شهید محمدعلی رجایی"

هفته دولت برای ما یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و تداعی کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری‌های خالصانه‌ بزرگ شهیدانی، هم، چون رجایی و باهنر است. تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده است که غیر از خدا هیچ نمی‌دیدند و تمام هدفشان خدمت به خلق و حفظ واعتلای انقلاب اسلامی بوده است. مردم مظلوم و شریف ایران به عشق امام حسین علیه السلام و با آرمان ظلم ستیزی و ایجاد حکومتی بر مبنای اسلام حقیقی، انقلاب کردند و ما مسئولین، از این نگاه و نیت‌های نشات گرفته از فرهنگ حسینی که باعث قدرت و قوت انقلاب بودند، نباید غافل بمانیم.

یکی از ستون‌های تشکیل تمدن نوین اسلامی که مد نظر امامین انقلاب بوده و هست تشکیل دولت اسلامی ست و این امر مهم، مرحله‌ای بعد از تشکیل نظام اسلامی و امری فراتر از آن بوده، که جز با عملی شدن معیار‌های اسلامی در تمامی ارکان نظام، و همت مردم و جوانان مومن و انقلابی وجهادگر و همچنین توجه به ظرفیت‌های درونی کشور و استعداد‌های ملت ایران و تلاش در جهت رشد و بالندگی، آن‌ها میسر نیست.

به همین منظور مکتب حاج قاسم باید امروز سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد آنجا که در وصیت نامه او دو رکن برای بقای کشور و جامعه، تعریف شده است. اول خدمت خالصانه به همه مردم، اعم از آزاده، مظلوم و یا افراد مستضعفی که با وجود دیدن کوتاهی‌ها و کاستی‌های موجود و شرایط سخت اقتصادی و دشواری‌های فرهنگی در جامعه، همچنان پای انقلاب ایستاده اند؛ و دیگری، اطلاعت از حکیم امروز اسلام و تشیع و ایران و جهان سیاسی اسلام، امام خامنه‌ای است که سال‌ها سکان دار این انقلاب است و سردار سلیمانی عزیز، این دو را محور اصلی محاسبه در محضر خداوند متعال بیان می‌نماید.

در پایان با یادآوری این جمله از امام خمینی( ره) که (ارزش شهیدان رجائی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می کردند) یاد و خاطره این دو شهید عزیز را گرامی می داریم و بار دیگر هفته دولت را به همه دولت مردان خدوم و متعهد استان کرمان تبریک عرض می‌نماییم و همچنین روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش دستگاه‌های اجرایی استان تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آن‌ها تشکر و قدر دانی می‌نماییم.

معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رجایی و باهنر هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند