Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ ساختمان عملیاتی و خدماتی بندر چابهار در راستای افزایش بهره‌وری و خدمت‌رسانی مطلوب به حوزه صادرات و واردات نوسازی می‌شود. - اخبار استانها -

بهروز آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته 17 ساختمان عملیاتی و خدماتی بندر چابهار در راستای افزایش بهره‌وری و خدمت‌رسانی مطلوب به حوزه صادرات و واردات نوسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از آسیب شناسی و مطالعات تعمیر و نگهداری، با توجه به فرسودگی و لزوم بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان‌های عملیاتی وخدماتی، پروژه نوسازی و مقاوم سازی  ابنیه بنادر چابهار با اعتبار قریب به 700 میلیارد ریال آغاز شد.

وی از مزایای اجرای این طرح به ارتقاء وضعیت ساختمان‌های عملیاتی و خدماتی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری ایجاد بستر مناسب جهت افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات با کیفیت و کمیت بیشتر با حداقل هزینه و استفاده از روش‌های نوین بهسازی اشاره کرد.

مقامات عالی نیروی دریایی کشورها در راه چابهار/ حضور 6 کشور در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان قطعی شدترانزیت کالا به افغانستان از طریق بندر چابهار از سر گرفته شدکاروان ارتش‌های جهان برای شرکت در مسابقات غواصی عمق وارد کنارک شدند+ تصاویر

آقایی با اشاره به قرارگیری این بنادر در حاشیه دریای عمان و اقلیم منطقه، تصریح کرد: با توجه به تأثیر رطوبت هوا بر فرسودگی و زنگ‌زدگی تاسیسات و تجهیزات داخلی ساختمان‌ها بنابراین اجرای این پروژه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بنادر برای ایفای نقش حیاتی خود در امور تخلیه و بارگیری در راستای صادرات و واردات و ترانزیت کالاها نیاز به ساختمان‌ها و تجهیزات پشتیبانی و خدماتی مطلوب دارند و ساختمانها و تجهیزات دارای فرسودگی باعث پایین آوردن کمیت و کیفیت فعالیت‌های بندری می شود.

وی با اشاره به تعمیرات اساسی ابنیه در جهت مدیریت دارایی فیزیکی و جلوگیری از رده خارج شدن، پایداری و خدمات‌دهی مطلوب، درباره نوع بازسازی ساختمان‌ها بیان کرد: در این بازسازی‌ها از ورق‌های موجدار PVC با روکش مخصوص و مقاوم در برابر تغییرات رنگ و خوردگی در سقف ساختمان‌ها، ساندویچ پنل با روکش آکروتایل برای سقف سوله‌ها، پنل‌های PVC نواری در سقف کاذب فضاها و مواد عایق رطوبتی نانو و همچنین استفاده از متریال متناسب با اقلیم و شرایط جوی منطقه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان صادرات و واردات بندر چابهار ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اعلام این خبر گفت:این محور در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود:با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد:هم اکنون تردد در محور بندر امام خمینی به آبادان برقرار و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد:همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود برقرار و نیرو‌های عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه شده هستند.

دیگر خبرها

  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • ترکیه تمام روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد