Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مهندس مجید بهزاد پور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی ، معرفی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را هوشمندانه عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به تخصص و دانش، تعهد کاری، روحیه انقلابی و فسادستیزی و جوانگرایی از اولویت‌های اساسی جهت جذب افراد در کابینه دولت همواره مدنظر حضرت آیت‌الله رئیسی بوده ، که در مورد آقای دکتر خاندوزی نیز این موارد مصداق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا ، مهندس مجید بهزاد پور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی ، معرفی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را هوشمندانه عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به تخصص و دانش، تعهد کاری، روحیه انقلابی و فسادستیزی و جوانگرایی از اولویت‌های اساسی جهت جذب افراد در کابینه دولت همواره مدنظر حضرت آیت‌الله رئیسی بوده ، که در مورد آقای دکتر خاندوزی نیز این موارد مصداق دارد.
به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی؛ وی اضافه کرد: سوابق علمی و تجربه ی ارزشمند در مرکز پژوهشهای کمیسیون اقتصادی مجلس وزیر پیشنهادی نشان از اشراف ، توانمندی و کارآمدی ایشان در مدیریت اقتصاد کشور دارد.
مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی تأکید کرد: دکتر خاندوزی فردی آگاه و مطلع است که درک عمیق و شناختی کامل از اولویت‌های اقتصادی جامعه و چالش‌های در سطح بین الملل آن دارد و پیش‌بینی میشود برنامه‌‌های ارائه شده میتواند برای مدیریت در ایجاد ثبات اقتصادی کشور توسط وی در حل مشکلات اقتصادی مناسب و راهگشا باشد که البته شایان ذکر است جهت سامان بخشی اصولی به اقتصاد کشور و رونق تولید به عزمی ملی و هماهنگی و مشارکت تمامی قوا و نهادهای حاکمیتی و همراهی و همکاری مدیران و دست اندرکاران مجموعه بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز نیاز است.
بهزادپور در پایان با بیان اینکه صندوق تامین خسارتهای بدنی یک مجموعه خدمت گذار به اقشار ضعیف ودردمند جامعه می‌باشد اظهار امیدواری کرد: با انتخاب آقای دکتر خاندوزی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی و با توجه به اینکه ریاست مجمع صندوق بر عهده ایشان است این نهاد را بیش از پیش مورد حمایت و یاری خود قرار دهند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق تامین خسارتهای بدنی امور اقتصادی و دارایی دکتر خاندوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدحسین رمضانی گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش با شرکت ۹ هزار و ۴۲۵ داوطلب امروز در رشته‌های مشاوره، دبیر تربیت بدنی، دبیر سبک زندگی و مربی امور تربیتی در ۲۹ حوزه در گیلان برگزار شد.

وی از برنامه جذب ۵۶۲ نفر در این ۴ رشته از سوی آموزش و پرورش خبر داد و افزود: با اعلام نتایج، قرار است ۳۷ نفر در رشته مشاوره، ۱۳۳ نفر به عنوان دبیر تربیت بدنی، ۱۲۷ نفر در رشته سبک زندگی و ۲۶۵ داوطلب هم در امور تربیتی استخدام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: پذیرفته شدگان مهر ۱۴۰۳ ، کار خود را در مدارس استان آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند