Web Analytics Made Easy - Statcounter

عفو بین الملل از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست فلسطینی‌هایی را که در جریان اعتراضات مسالمت آمیز بازداشت شده‌اند، آزاد کند.

 به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، عفو بین الملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم به سرکوبگری‌ها پایان دهد و دستور آزادی فوری و غیرمشروط تمام کسانی را صادر کند که صرفا به خاطر شرکت در اعتراضات مسالمت آمیز و بیان نظراتشان بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمام اتهامات آن‌ها را لغو کند.

در این بیانیه آمده است: مقامات فلسطینی در کرانه باختری کمپین سرکوبگرانه خود علیه معترضان را طی اواخر هفته افزایش دادند. دستکم ۲۸ تن از جمله مدافعان حقوق بشر بازداشت شدند و همچنان هشت تن در بازداشت هستند که تعدادی از آن‌ها اعتصاب غذا کرده‌اند. باید مقامات فلسطینی به موجب قوانین بین المللی به تعهدات خود عمل کنند.

عفو بین الملل تأکید کرد: کشورهای عضو اتحادیه اروپا و آمریکا و انگلیس باید فورا حمایت امنیتی و نظامی از نیروهای امنیتی و پلیس فلسطین را متوقف کنند تا مجازات به خاطر نقض‌ها و احترام به حقوق بشر تضمین شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عفو بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، معترضان به نتانیاهو، خواهان توافقی برای آزادی اسرا و انتخابات زودهنگام هستند.

بنابراین گزارش، خانواده‌های اسرای صهیونیست نتانیاهو را مسبب شکست مذاکرات با حماس می‎دانند و او را متهم می‌‎کنند که منافع شخصی خود را بر آزادی اسرا مقدم می‎داند.

در طرف مقابل، نتانیاهو هم بقای سیاسی خود را در ادامه جنگ می‎بیند؛ چراکه او متهم است که با عدم پیش‎بینی حمله حماس در روز ۷ اکتبر، امنیت این رژیم را به مخاطره انداخته و به همین دلیل باید استعفا دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین