Web Analytics Made Easy - Statcounter

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است خرید جیدون سانچو و رافائل واران برای به قهرمانی رسیدن این تیم در لیگ برتر کافی نیست و از شیاطین سرخ خواست تا هری کین را بخرند.

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل ادعا می کند که جذب جیدون سانچو و رافائل واران برای قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر کافی نیست و از تیم سابق خود خواسته است تا هری کین، ستاره تاتنهام، را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گونار سولسشر بیش از 120 میلیون یورو برای جذب سانچو و واران هزینه کرد تا در رقابت با منچسترسیتی چشم به تغییر نایب قهرمانی سال گذشته لیگ برتر با عنوان قهرمانی داشته باشد.

 

 

کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، از اسپرز خواسته است تابستان امسال این تیم را ترک کند و باشگاه او 180 میلیون یورو ارزش گذاری کرده است. سیتیِ پپ گواردیولا برای جذب او تلاش کرده اما در اوایل تابستان پیشنهاد 90 میلیون یورو بعلاوه 30 میلیون یوروی اضافی سیتیزن ها رد شد.

 

با این حال نویل معتقد است که یونایتد با جذب کین به مدعی قهرمانی لیگ برتر این فصل تبدیل می شود.

 

 

گری نویل گفت: "احساس من این است که آنها (سانچو و واران) تاثیری مشابه فن دایک و آلیسون در کسب 95 امتیاز برای قهرمانی در لیگ را ندارند. من هنوز هم فکر می کنم که آنها کم خواهند آورد.

 

چلسی با روملو لوکاکو، منچسترسیتی با جک گریلیش تقویت شده است و در صورت جذب کین، مشکل بزرگی برای منچستریونایتد به وجود خواهد آمد.

نمی دانم چرا منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات یک قدم مضاعف برنمی‌دارد.

 

آنها از نظر تاریخی همیشه به دنبال بهترین بازیکن انگلیسی در لیگ برتر بوده اند. با وجود کنار رفتن احتمالی مارسیال، جیمز، لینگارد، چرا آنها به دنبال هری کین نیستند؟

اگر هری کین وارد منچستریونایتد شود، 94، 95 امتیاز کسب می کنید، آنها هنوز باید کاوانی و مارسیال را جایگزین کنند. مارسیال آماده این کار نیست، کاوانی به کار خود ادامه می دهد. چرا همین حالا کین را نمی گیرید؟ نمی دانم آیا آنها می توانند با سانچو و واران لیگ را فتح کنند یا نه."

 

 

مدافع سابق منچستریونایتد افزود: "توقع زیادی برای کسب جام و قهرمانی و شماره 1 بودن از یونایتد وجود دارد. آنها باید برای قهرمانی بجنگند.

 

اما در کل اگر سیتی برود و کین را بگیرد و چلسی با لوکاکو و با توجه به بازگشت فن دایک به ترکیب لیورپول، یوننایتد نیاز دارد تا چیز متفاوتی به دست آورد.

 

اگر تیم های دیگر بازیکنان بهتری دارند، آنها باید واکنش نشان دهند. منچستریونایتد می تواند در این فصل پیشرفت کند، چرا که تیم های دیگر این کار را کرده اند."

 

 

 

 

 

منچستر یونایتد هری کین جیدون سانچو تاتنهام گری نویل رافائل واران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد هری کین جیدون سانچو تاتنهام گری نویل رافائل واران سانچو و واران لیگ برتر گری نویل هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد