Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@12:15:24 GMT

آغاز واکسيناسيون اصناف تهران از هفته آينده

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۸۶۸۱

خبرگزاری آریا- رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسین و گروه یک آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، قاسم نوده فراهانی افزود: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.
وی گفت: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیری‌های انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق اصناف تهران افزود: در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهیم کرد.
آقای نوده فراهانی افزود: عده‌ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده اند، اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جا‌های شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند علاوه بر این‌ها گروه یک اصناف همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند بنابراین در مرحله اول اولویت ما گروه یک مشاغل و بازرسین هستند و بعد در ادامه تمام اصناف در تهران واکسینه خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف تهران در پایان افزود: تا زمانی که 60 میلیون نفر واکسن را تزریق نکنند اثر آن مشخص نمی‌شود و مهم‌تر از آن اینکه بعد از زدن واکسن هم باید دستورالعمل‌ها را به درستی رعایت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی با درخواست از تمامی اصناف برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: اگر بازرسان با واحد‌هایی مواجه شوند که دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند حتماً برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسیناسیون اصناف اصناف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده

مهدیه اصحابی گفت: از امروز جمعه هفتم اردیبهشت تا سه شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا نیز با شیب ملایم افزایشی می‌شود.

او افزود: از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت، اما با ورود جریانات شمالی آسمان ابری می‌شود و شاهد کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده